مهران رجبی : ده‌نمکی تا من را به کشتن ندهد ول کن نیست

اشتراک گذاری :

نودیها : به‌دلیل در نظر گرفتن مخاطبان در ارتباط با اینکه علاقه دارند از برخی از بازیگران چهره اطلاعاتی کسب کنند، تعدادی از آن‌ها توسط مخاطبین خبرگزاری فارس انتخاب شده‌اند که بر همین اساس با برخی از آن‌ها طی این روزها گفت‌وگوی تلفنی نیز داشته‌ایم.

در این گفت‌وگو عینا مکاتبه تلفنی خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس را با یکی از بازیگران خوب سینما و تلویزیون «مهران رجبی» میخوانید که به‌شرح ذیل آمده است.

– الو، سلام، خسته نباشید، آقای رجبی. از خبرگزاری فارس تماس گرفته‌ام خدمت‌تان.

رجبی: سلام، بفرمائید. امر؟

– از آنجایی که شما جزو بازیگرانی هستید که مخاطب همواره شما را دوست داشته است، برای آن‌ها جالب است که با شما گفتگویی کوتاه داشته باشیم تا آن‌ها از آخرین کارهای شما مطلع شوند. همچنین مخاطبین خبرگزاری فارس در بین چند بازیگر مطرح، نام شما را نیز آورده بودند که به همین جهت با شما تماس گرفتم.

رجبی: با واشر است یا بی‌واشر.

– چی؟

رجبی: عرض کردم با واشر می‌بندی یا بی‌واشر.

– واضح‌تر منظورتان را می‌گویید؟! با من صحبت می‌کنید یا در مکانیکی هستید؟

رجبی: نخیر، با خود شما هستم.

– خب‌، بفرمائید منظورتان را نفهمیدم.

رجبی: می‌گویم خالی که می‌بندی با واشر می‌بندی یا بدون واشر که سرریز بشه.

– نگو تو رو خدا آقای رجبی، این چه حرفیه، مگه شما خودت نمی‌دانی که طرفدار داری؟

رجبی: نه جان من، رفیقیم دیگه. بین خودمون می‌مونه. با واشر بود یا بدون واشر.

– آقای رجبی، خواهشا اذیت نکنید. چند سؤال داشتم فقط.

رجبی: باشه، ولی آخر سر بگو جریان واشر چی شد. حالا در خدمتم امر بفرمائید.

– اولین سوالم این است که آخرین کارهایی که انجام دادید، چیست؟

رجبی: به‌تازگی بازی در فیلم سینمایی «رسوایی ۲» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی را به پایان رسانده‌ام و مشغول بازی در یک تله‌فیلم هستم که تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد.

– این چندمین همکاری شما با مسعود ده‌نمکی است؟

رجبی: با فیلم سینمایی «رسوایی ۲» بعد از «معراجی‌ها» و «اخراجی ۲» سومین همکاری من با این کارگردان است، در حقیقت باید بگویم تا ده‌نمکی من را به کشتن ندهد، ول‌کن نیست.

– خودتان فکر می‌کنید «رسوایی ۲» نسبت به کارهای قبلی ده‌نمکی رشد خوبی به لحاظ کیفی داشته است.

رجبی: پیش‌بینی تمام گروه و عوامل این است که این فیلم خوب و باکیفیت شده است و مخاطب از آن لذت خواهد برد.

– فکر می‌کنم مخاطبین شما را در کار های طنز بیشتر دوست دارند و به شما هم در برخورد های شان گفته باشند.

رجبی: مخاطب‌ها به من لطف دارند و زمانی که مرا در خیابان می‌بینند بیش‌تر به بازی من اشاره می‌کنند و می‌گویند از بازی من در آثار سینمایی و تلویزیون لذت می‌برند. این نکته برای خودم هم بسیار جای تعجب دارد که چرا این صحبت را می‌کنند.

– واقعاً برایتان تعجب‌آور است بعد از این همه سال رفتار و صحبت‌های این چنینی که باید برای‌تان طبیعی جلوه کند.

رجبی: آ…. اِ….. خب، بگیر خودت بگیر چی می‌گم دیگه، دارم شکسته‌نفسی می‌کنم. آخه چرا نمی‌گیری. منظورم این است که من هنری ندارم که مردم عزیز تا این اندازه به من اظهار لطف می‌کنند. افتاد؟

– بله، بله.

رجبی: والله. تو هم قهر کردی؟

– من، قهر چرا؟

رجبی: قهر کردی، خبرنگار شدی دیگه، من باید اینقدر توضیح بدهم که متوجه بشی که دارم شکسته نفسی می‌کنم.

– آهان، بله. بله حق با شماست. امروز آشتی می‌کنم. شما در عرصه آثار کمدی به خوبی درخشیده‌اید، این درحالی است که حضور موفقی هم در اجرای نقش‌های جدی داشته‌اید. خودتان فکر می‌کنید کدام بخش برایتان جذاب است؟

رجبی: واقعاً برایم تفاوتی ندارد. به هرحال به‌عنوان بازیگر مراقب انتخاب خودم هستم. این مراقبت باید دوطرفه باشد. به‌دلیل اینکه بنده هم باید پاسخگوی اعتبار خود و عواملی که قرار است فیلم را بسازند، باشم و این اعتماد دوطرفه هم‌چنان حفظ شود.

– در فیلم سینمایی «پاردایس» برای چندمین بار در نقش یک روحانی ظاهر شدید.

رجبی: درست است این هشتمین باری بود که در نقش یک روحانی بازی می‌کردم. به نظرم این فیلم سینمایی جزو آثار خوبی خواهد بود که با مخاطب ارتباط برقرار خواهد کرد، البته شخصا به بخش‌هایی از این فیلم در بخش فیلم‌نامه گله می‌کردیم و اعتراض داشتیم که همه مسئولیت آن برعهده علی عطشانی است، اما جزو آن دسته از فیلم‌هایی شده که شخصا دوست دارم آن را ببینم.

– نام نقشی که بازی می‌کنید فراستی است و به این جهت که فراستی در نظر مخاطب برای مردم منتقدی نام‌آشنا است و همچنین کمدی بودن فضای فیلم باعث نشد تا برای ایجاد لحظه‌های کمیک زا این نام استفاده کنید؟

رجبی: بنده در فیلم با آقای فراستی شوخی نکرده‌ام، اما برخی نقش‌های مقابل من از این نام استفاده‌هایی برده‌اند و اشاره داشته‌اند، اما نه به‌صورت خیلی مشخص تا این اندازه که تنها ذهن مخاطب را به این سمت ببرد.

– یکی دیگر از مواردی که همواره درمورد شما وجود دارد این است که در بسیاری از آثار حضور دارید. آیا در تئاتر هم پیشنهادی داشته‌اید؟

رجبی: بله، خدایی پیشنهاد داشته‌ام، اما تنها دلیلی که نپذیرفتم این بود که فرصت نداشتم، البته حضور در تعداد زیادی فیلم نیاز به مدیریت دارد.

– حرف آخرتان با مخاطبین خبرگزاری فارس.

رجبی: قربون شکل مخاطبان نازنین شما برم. مرا حلال کنید از اینکه این همه کار انجام می‌دهم، اما دعا کنید بهتر از اینها بتوانم در مسیر کاری‌ام پیش بروم.

_ خداروشکر آقای مهران رجبی بعد اتمام گفتگو دوباره پای واشر را به میان نکشید.

برخورد خوب و روحیه پر انرژی این بازیگر طناز سینما و تلویزیون که به هیچ عنوان در پزهای مرسوم این حرفه نیست همواره او را در نظر ما انسانی درست و حرفه ای در کار ثبت می‌کند که می تواند برای بسیاری الگو باشد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بررسى تطبیقى روش هاى تربیتى حضرت زهرا (ع) با روش هاى عصر مدرن

چ سپتامبر 16 , 2015
نودیها – چکیده روش تربیتى به معناى فنون و شیوه هایى است که اهداف تربیت را به ثمر مى رساند. روش هاى تربیتى فرزندپرورى، فنونى در جهت پرورش و استحکام بخشى شخصیت کودک مى باشد و در هر رویکرد، به واسطه اصول و مبانى متفاوت، اهداف، مراحل و فنون خاص […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...