موشک ها بر سر تل آویو فرود می آیند، اگر کنگره توافق ایران را رد کند

اشتراک گذاری :

روزنامه تایم اسراییل (times of israel) به اظهارات اخیر اوباما در سخنرانی برای یهودیان آمریکا پرداخت و نوشت: “اگر کنگره توافق هسته ای با ایران را رد کند، ایالات متحده مجبور است گزینه نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران به کار ببرد و آنگاه خطر حمله به اسراییل نیز افزایش خواهد یافت.”

در ادامه تلاش ها برای جلب نظر مجمع یهودیان آمریکا برای حمایت از این توافق، باراک اوباما و جو بایدن میزبان نشستی با ۲۰ نفر از رهبران یهودی از طیف های مختلف سیاسی و مذهبی بودند. طی این جلسه دو ساعته، اوباما گفت که مخالفان این توافق حق دارند که علیه آن لابی کنند ولی اگر مباحثات به جای نقاط قوت توافق بر حملات شخصی متمرکز شود، آنگاه انسجام جامعه یهودیان آمریکا در خطر افتاده و در آخر باعث به هم خوردن روابط اسراییل و آمریکا می شود.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت که اوباما در تلاش مذبوحانه ای برای کم ارزش جلوه دادن جدال ها علیه توافق ایران اعتراف که این توافق به هیچ وجه کامل نیست. برخی از مخالفان این توافق نیز از اینکه مقامات امریکا آنها را جنگ طلب خواندند اظهار ناراحتی کردند. اوباما در پاسخ به انها گفت که به روشنی می داند اگر کنگره توافق را رد کند، جنگ رخ خواهد داد.

وی در توضیح برای این ادعای خود گفت: “اگر کنگره توافق هسته ای را تصویب نکند، ایران نیز از تعهداتی که داده کناره گیری کرده و غنی سازی اورانیوم را تا میزان تسلیحاتی شروع خواهد کرد. آنگاه همین مخالفان توافق به دولت آمریکا فشار خواهند آورد که حمله پیشگیرانه ای را علیه تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی انجام بده. ولی نتیجه این حمله فقط جنگ با ایران نخواهد بود. ایران هرگز جنگ تمام عیاری علیه آمریکا به راه نمی اندازد زیرا به خوبی می داند نیروی نظامی آن با بودجه سالانه ۱۵ میلیارد دلار شانسی در برابر ارتش آمریکا با بودجه ۶۰۰ میلیارد دلار نخواهد داشت.”

” بلکه به جای آن از نایب های جنگی تروریستی خود استفاده خواهد کرد تا اهداف آمریکایی و اسراییلی مانند ناوهای هواپیمابر در منطقه را از بین ببرند. آنها نامتقارن خواهند جنگید. در آنصورت است که موشک های بیشتری از حزب الله بر سر تل آویو فرود خواهند آمد. من اطمینان می دهم که اسراییل شعله های آتش این جنگ نا متقارن را باید تحمل کنند.”

 منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود بازی run like troll ترول اندروید

چ آگوست 5 , 2015
با ترول که آشنا هستید این بار بازی ترول رو براتون گذاشتیم دانلود بازی با حجم ۲۰ مگابایت از لینک مستقیم   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 14

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...