میل به همجنس پیدا کرده ام چه کنم ؟

اشتراک گذاری :

اسلام مووی – جوابهای کاربران

بسم الله الرحمن الرحیم – من پسری 18 ساله هستم که 20 روز است خود ارزایی را ترک کرده ام ولی حس همجنسگرایی من روز ب روز بالا میرود مخصوصا با یک از هم کلاسی ام البته او نمی داند ک من دوس دارم باهاش هم جنسگرایی کنم ب نظر شما ره حل چیه من این حس رو تو خودم کم کنم؟ جواب در ادامه.

 

جواب مدیر : جوابی را برای شما گذاشتم که آقای جاودان داده بودند : "حجت الاسلام و المسلمين جاودان :سلام علیکم و رحمة الله این میل غیر طبیعی قاعدةً ناشی از اختلال هورمون های جنسی است به پزشک متخصص در این فن مراجعه کنید انشاءالله راهی برای معالجه پیدا می شود.
حال اگر معالجه نشد این میل یک  میل غیر طبیعی است. کسی که چنین میلی دارد باید با آن بجنگد انسان گرسنگی و خواهش طبیعی دارد و آن بوسیله یک  همسر شرعی برطرف می شود.
اما آدم گاه به این مقدار اکتفا نمی کند و هوس دیگری و دیگران حتی زنان شوهردار در دل می پروراند. دل اگر رها شده و هوسباز شد همه جا می رود و همه چیز می خواهد باید با آن مقابله کرد و جنگید اگر مبارزه جدی هم بکنید ممکن است بلطف الهی این مرض معالجه بشود."

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 10

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چند دلیل عقلی محض برای ضرورت «حجاب» (جوانان جویای دلایل عقلی هستند)

پ آوریل 16 , 2015
بسم الله الرحمن الرحیم – درود بر جوانانی که اولاً برای قبول یا رد هر اصلی، در پی حجت‌های عقلی هستند و نه امواج روزگار و ثانیاً سعی دارند که «عقل» را بر «نفس» حاکم کنند. و درود بر آن دسته از جوانانی که در جستجوی فلسفه‌ی حجاب هستند، آن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...