نامه رهبران یهودی به ملک سلمان درباره فاجعه منا

اشتراک گذاری :

این نامه که خطاب به ملک سلمان و با عنوان “خادم حرمین شریفین” نوشته شده، توسط “رونالد لود” رئیس کنگره یهودیان جهان و “رابرت سینگر” مدیر اجرایی سازمان یهودیان امضاء شده است.

نودیها:به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، حکومت آل سعود به علت عملکرد خود در جریان حج امسال مورد انتقادات شدیدی قرار گرفته است. با این حال، تعدادی از رهبران یهودی جهان با ارسال نامه ای به پادشاه سعودی تسلیت گفتند.

 روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost) نوشت: رهبران یهودی نامه تسلیتی را به علت فاجعه حج برای پادشاه عربستان ارسال کردند.

 در ادامه این گزارش آمده است: یک سازمان بزرگ یهودی روز پنجشنبه به پادشاه عربستان سعودی به علت تراژدی کشته شدن بیش از ۷۰۰ حاجی در نزدیکی مکه که هفته گذشته اتفاق افتاد، تسلیت گفت.

 رهبران یهودی در شرایطی از ۷۰۰ کشته در فاجعه منا سخن می گویند که گزارش های متعدد تعداد قربانیان این فاجعه را هزاران نفر اعلام کرده اند.

 این نامه که خطاب به ملک سلمان و با عنوان “خادم حرمین شریفین” نوشته شده، توسط “رونالد لود” رئیس کنگره یهودیان جهان و “رابرت سینگر” مدیر اجرایی سازمان یهودیان امضاء شده است.

 در این نامه آمده است: ما به نمایندگی از کنگره جهانی یهود، بیش از ۱۰۰ جامعه یهودی در سراسر جهان و تمامی یهودیان، صادقانه ترین و عمیق ترین تسلیت های خود را در قبال تراژدی مکه که جان تعداد زیادی را گرفت ابراز می داریم.

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 80

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ سخنان جنجالی رسایی در مورد دست دادن ظریف و برجام

پ اکتبر 1 , 2015
دانلود فیلم منبع : رجانیوز برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 80

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...