نامه فرزند شهید جعفری به روحانی: آقای رئیس جمهور جامعه ولایتمدار ایران نیاز به عوام‌فریبی جنابعالی ندارد/خانواده‌های معظم شهدا حمایت خود را از شما تکذیب کردند/برای ۲ عدد رأی عاقبت خود را نفروشیم

اشتراک گذاری :
نودیها:فرزند شهید جعفری در نامه‌ای خطاب به روحانی نوشت: آقای رئیس جمهور ما تشخیص می‌دهیم امنیت و آسایش کشور را مدیون چه کسانی هستیم، جامعه ولایت‌مدار ایران نیاز به عوام‌فریبی ندارد.
 
 احمد جعفری فرزند شهید جعفری در نامه‌ای خطاب به روحانی نوشت: رئیس جمهور  محترم سلام علیکم احتراماً باید به عرض شما و دوستانتان برسانم که ماهیت شما در طول چهار سال گذشته برای مردم ولایت‌مدار و جامعه ایثارگری کاملاً شناخته شده بوده و نیازبه عوام فریبی حضرتعالی نیست که در رسانه‌ها یقینا مطلع شدید خانواده‌های معظم شهدا حمایت خود را تکذیب کردند.
 
در نامه مذکور آمده است: جناب آقای روحانی یکی از دوستانتان سیلی خوردن زن دستفروش را به زبان آورد و گفت انگار  خودم سیلی خوردم، آیا او از خودسوزی همسر جانبازی که به دلیل بی‌تدبیری و عدم مدیریت دوستانتان نسوختند که دل ما فرزندان شهدا با دیدن آن صحنه سوخت که گویا خودمان سوختیم، آقای روحانی آیا می‌توان از اهانت دوستانتان به مدافعان حرم گذشت و فراموش کرد.
 
فرزند شهید جعفری در ادامه ذکر کرد: آیا اهانت مجری شما به امام رضا(ع) رامی‌توان فراموش کرد، آقای روحانی سند ذلت بار و کثیف۲۰۳۰ را می‌توان به فراموشی سپرد که با ورود رهبر فرزانه انقلاب این توطئه کثیف خنثی شد، آقای رئیس جمهور آیا می‌دانید آرامش و امنیت امروز را مدیون همان شهر موشکی‌ها هستیم که شما و دوستانتان ناراحت هستند، آیا می‌دانید سکوت آرامش‌بخش شب‌ها را مدیون برادر عزیزم حاج  قاسم سلیمانی و یارانشان هستیم.
 
  در ادامه نامه مذکور آمده است: آقای رئیس جمهور برای دو عدد رأی عاقبت خود را نفروشیم و توصیه می‌کنم به فکر قیامت آن باشیم، آقای روحانی ما خودمان خوب تشخیص می‌دهیم که امنیت و آسایش را مدیون چه کسانی هستیم، ملت شریف ایران خوب تشخیص می‌دهند این صدای غرش موشک‌های ما بود که جلوی جنگ را گرفت نه دیپلماسی ضعیف و برجام شم، در پایان درود می‌فرستم به شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و از راه دور بر پیشانی رهبر فرزانه انقلاب و بهترین بابای دنیا بوسه می‌زنم.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 31

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ_رئیسی بیاد، همه زن‌ها رو تو خونه زندانی می‌کنه؛ اینم سندش!

د مه 15 , 2017
دانلود رجانیوز برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 31

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...