نامه کری به ظریف در مورد محدودیت ویزا و وقتی که لیلی و مجنون باید بوق بزنند!/با دست پس میزنی! با پا پیش میکشی! دل دیوونه رو …

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش تحلیل نودیها ـ آمریکا برجام را نقض کرد و بسیاری از کارشناسان حتی تیم مذاکره کننده هسته ای هم این نقض برجام را تایید کردند.

بعد از چند روز جان کری به آقای ظریف نامه ای نوشت و دوباره برداشت های دوگانه آغاز شد. عده ای معتقدند این نامه بار حقوقی هم داشته باشد ، ضمانت اجرایی ندارد و عملا می توان گفت هیچ! و عده ی دیگری معتقدند روی قول آمریکایی ها می شود حساب کرد. همان گونه که در سی و چند سال گذشته حساب کردیم و جواب داده است!!!

این چندین و چندمین بار است که از توافق ژنو تا توافق وین آمریکا زیر میز می‌زند و یا تحریم جدید وضع می‌کند یا کارشکنی دیگری می‌کند.

برای من جای سوال است اگر لیلی هم با مجنون از این کارها می‌کرد و این قدر کارشکنی می‌کرد مجنون حاضر بود یک دقیقه عاشق او باقی بماند؟؟!

کار دیگر از بزک و این ها گذشته! چند بار دیگر باید آمریکا کارشکنی کند و به جای این که خودشان پاسخگو باشند ما قضیه را ماست مال کنیم و ضریه آن متوجه مردم باشد.

سه سال از این دولت و این سبک و سیاق می گذرد ولی خبری از تغییر یا تاثیر این مذاکرات بر زندگی مردم نیست.

این دولت با همین رویه پیش برود همه چیز را بر می گردانند و در نهایت این ما هستیم که فرصت را از دست داده ایم. به تولید و به بخش های دیگر کشور بی توجهی کرده ایم و وقتمان را برای مذاکرات و برجام گذاشته ایم و هیچ، حاصل این سهل اندیشی دولتی ها خواهد بود برای مردم.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس خنده دار(۳۹)-زشت ترین بچه دنیا!! هه هه

چ دسامبر 23 , 2015
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 1

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...