نحوه حل کردن مشکل بهم ریختگی فونت در ویندوز ۱۰

اشتراک گذاری :

نودیها:بعضی چیزهای خنده دار گاهی به شدت عجیب و مشکل می شوند؛ مثلا همین فونت های ساده. باورتان می شود فونت هایی که در یک چشم بر هم زدن در ویندوز های قبلی آن ها را مشاهده و حذف کرده، یا به آن ها می افزودید در ویندوز ۱۰ به یکی از پیچیده ترین چیز ها بدل شود؟! با ما همراه باشید تا از این مشکل پیچیده در یک چشم بر هم زدن پرده برداریم.

اگر از روش معمولی استفاده می کنید و در نصب فونت با مشکل مواجه هستید، ابتدا Windows Firewall را فعال نمایید. برای این کار بر Start کلیک کرده و Windows Firewall را در بخش سرچ جستجو نمایید. سپس بر روی Turn Windows Firewall on or off کلیک کنید. بخش ها را تیک بزنید، فونت ها را نصب کرده و سپس به همان صفحه برگردید و آن را خاموش نمایید!

 

اما واقعا آیا فایروال ویندوز با Font ها ارتباطی داره؟! در حقیقت که خیر… اما مطمئنا یک چیز هایی پایشان به سیم گیر می کند! دست های پشت پرده ای که نمی گزارند Font های جدید به آسانی نصب شوند. اما این کار را که می کنید همه چیز به روال خود باز می گردد.

میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حجت الاسلام عالی: یکی از مصادیق تجدید عهد

چ مارس 29 , 2017
نودیها:گفتگوی حجت الاسلام والمسلمین «مسعود عالی» در برنامه سمت خدا در تاریخ ۹۳.۰۶.۰۹ : « یکی از مصادیق تجدید عهد، این است که انسان تمام سرمایه مادی و معنوی خود را تسلیم ولایت امام زمان(عج) بکند. انسان باید سرمایه های خدادای اش را صرف کند. اگر خرج ولی خدا و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...