نحوه فعال کردن جی پی اس (GPS) موبایل

اشتراک گذاری :

GPSمخفف Global Positioning System (سیستم جهت یابی جهانی) است، مسیر شما یا محل و آدرس مکانی را به وسیله ی یک دستگاه GPS جهت یابی می کند. GPS یکی از مفیدترین ویژگی های اکثر تلفن های همراه است. اگر در منطقه ای گم شده اید و می خواهید مکانی را پیدا کنید می توانید با فعال کرد سرویس GPS مسیر خود را بیابید. اما اینکه چطور GPS گوشی تلفن همراه خود را فعال کنید در این چگونه آمده است.

چگونه

۱

در قسمت “Home Screen” برنامه “Navigation” یا “GPS” را پیدا کنید. اگر برنامه ی GPS را ندارید، به وبسایت اپراتور موبایل خود رفته و برنامه GPS را دانلود کنید.

۲

“Location” گوشی را از قسمت “Options” و بعد “Advanced Options” با زدن “GPS” روشن کنید. یا از قسمت “Settings” به “Location” بروید. برای ذخیره ی تغییرات “Save” را بزنید.

۳

به صفحه ی اول برگشته و برنامه GPS را بزنید. منظر باشید تا برنامه موقعیت شما را بیابد. ممکن است بالای صفحه علامت ماهواره را ببینید که نشان می دهد GPS فعال است.

۴

در کادر “Navigate To” آدرس محلی که می خواهید بروید را نوشته و دکمه “Navigate” یا “Route” را بزنید تا مسیر را به طرف مقصد نشان دهد.

نکات و هشدارها

برای داشتن شارژ باتری، فقط زمانی “Location” گوشی را روشن کنید که از برنامه GPS استفاده می کنید. در غیر این صورت خاموش کنید.

 

منبع : phow.ir

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ریش تراشی و مضرات آن

د آگوست 24 , 2015
  ریش را بتراشیم یا نتراشیم؟! از جمله مسائل و احکام الهی که متأسفانه امروزه در اثر ناآگاهی مسلمین اهتمام کمتری بدان می شود «حفظ محاسن و جلوگیری از ریش تراشی» در مردان است. بسیار دیده می شود که مسلمانان بدون توجه به این حکم شرعی که «تراشیدن ریش حرام […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...