نظر آیت الله جوادی آملی در رابطه با «شیعه انگلیسی»

اشتراک گذاری :

اخبار

آیت الله جوادی آملی گفت: از وظایف دیگر شیعیان این است که آنها را هدایت کرده و جامعه را روشن کنیم که منطق اهل بیت چیست.

شرح خبر در ادامه

وحدت جهان اسلام همواره مورد تائید امام(ره) و مقام معظم رهبری قرار داشته و هر گونه ایجاد اختلاف را امام امت منع کرده اند. در این میان این روزها شیعه انگلیسی که از نام آن مشخص است وابسته به انگلیس تفرقه افکن و شرور است و از سرویس های امنیتی این کشور تغذیه می شود با استفاده از قدرت و ثروت سعی در چهره ای متحجرانه از اسلام دارند و حتی در مواضع خود از هفته وحدت به عنوان هفته برائت نام می برند و قمه زنی را نه تنها حلال که واجب هم می دانند.

در این خصوص جویای نظر مرجع عالیقدر شیعیان و استاد اخلاق آیت الله العظمی جوادی آملی شدیم.

وی در پاسخ به این سوال افکار نیوز که اخیرا مقام معظم رهبری به موضوع شیعه انگلیسی اشاره فرمودند و آن را عامل اختلاف در جهان اسلام خواندند، وظیفه شیعیان در حال حاضر چیست گفت: ما باید این موضوع را تببین کنیم.

وی افزود: از وظایف دیگر شیعیان این است که آنها را هدایت کرده و جامعه را روشن کنیم که منطق اهل بیت چیست.

این در حالی است که این مرجع تقلید شیعیان چندی پیش در فتوایی اعلام کرده بودند که سب صحابه، اهانت به مقدسات شیعه یا سنی، توهین و تحقیر ظالمانه نسبت به باورهای هر کدام از دو گروه، حرام و ایجاد اختلاف و روشن کردن آتش تفرقه و شقاق و تحطیم و هدم اساس وحدت امت اسلامی گناهی بزرگ است.

منبع : افکار نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نرم افزار مبدل تصویری برای موبایل - کامل

پ اکتبر 15 , 2015
ultra mobile 3gp converter full برنامه کامل برای تبدیل فرمتهای تصویری موبایل به هم با حجم ۴.۲ مگابایت برچسبها : دانلود برنامه های موبایل – دانلود نرم افزار های موبایل – نرم افزار مبدل تصویری موبایل – تبدیل فرمتهای موبایل به هم – دانلود نرم افزار مبدل تصاویر و ویدئو […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...