نمایشگاه مجازی قرآن کریم

اشتراک گذاری :

مجله نودیها : طبق اطلاعات ارائه شده از سوی معاونت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز نخست نمایشگاه مجازی قرآن کریم بازدید میلیونی به ثبت رسیده است.

طبق این آمار، بیش از ۳ میلیون مراجعه در ۱۲ ساعت ابتدایی آغاز به کار نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم ثبت شده است. این حجم از بازدید از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته که سامانه فعال شد تا ساعت ۱۲ شب گذشته بوده است.

همچنین در این مدت بیش از ۹۵ هزار کاربر «یونیک» نیز در این فاصله به سایت iqfa.ir مراجعه کرده‌اند.

تمامی پشتیبانی سرورهای سایت نمایشگاه مجازی قرآن و زیرساخت فنی این سایت توسط معاونت فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین می‌شود.

سامانه نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم روز گذشته، یازدهم اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال شد تا مخاطبان نمایشگاه قرآن امسال به صورت مجازی به بازدید از این نمایشگاه بپردازند.

در مراسم افتتاحیه و به فاصله چند دقیقه از فعال شدن سامانه از مراجعه نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از سامانه خبر داده شد.

 

خبرگزاری مهر

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا مهریه سنگین معجره می کند ؟

چ مه 5 , 2021
سری به دادگاه‌های خانواده باید زد تا از نزدیک مشاهده شود تعداد مردانی که هنگام ازدواج، به اندازه جیب‌شان مهریه تعیین می‌کنند، چقدر کم است.   به گزارش روابط عمومی ستاددیه کشور،  سید اسد الله جولایی در یادداشت منتشر شده خود در روزنامه جام‌جم  (به‌ تاریخ ۲ تیرماه) با تاکید […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...