نوشیدنی هایی برای کاهش استرس

اشتراک گذاری :

سلامت و درمان – طب سنتی

دمنوش های طب سنتی برای کاهش استرس – در ادامه.

علی حسینی گفت: دمنوش‌های گیاهان دارویی نه تنها باعث کاهش تنش‌ و استرس‌های روزانه می شوند، بلکه در بهبود عملکرد سیستم مغز و تقویت حافظه نیز موثر است.

وی ادامه داد: یکی از این گیاهان بابونه است.بابونه علاوه بر اثر مفیدی که روی پوست می‌گذارد آرامبخش و ضداسپاسم است و اگر فرد دچار حالت‌های عصبی و اضطراب یا سردرهای میگرنی شد، بهتر است بابونه مصرف کند.

این متخصص طب سنتی گفت: ریشه‌ شیرین‌بیان حاوی کورتیزون است که در شرایط استرس و اضطراب به بدن کمک می‌کند و سطح قند خون را تنظیم می‌کند و انرژی لازم برای رویارویی با شرایط بحرانی را افزایش می‌دهد.

حسینی افزود: چای سبز گیاه دارویی دیگری در کاهش استرس است به طوری که مصرف روزانه‌ چای سبز باعث کاهش تنش و استرس‌های روزانه می‌شود.

وی از ترخون به عنوان گیاه دیگر موثر در کاهش اضطراب یاد کرد و گفت: این گیاه اثر آرام بخش و تسکینی دارد و به دلیل مواد معدنی برای آرام کردن کودکان بیش فعال نیز استفاده می‌شود.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: شوید نیز ضد اضطراب و استرس است.همچنین گیاه رزماری نیز ضد اضطراب و آرام بخش عضلات است که مصرف آن نیز توصیه شده است.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حضرت بقیة الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه شریف)

ش آوریل 11 , 2015
  وقتی که قائم ما قیام کند ، خداوند قدرت شنوایی و بینایی شیعیان ما را افزایش می دهد ؛ به گونه ای که از فاصله دور او با شیعیانش سخن می گوید و آنان سختش را می شنوند و حضرت را می بینند…   مشروح کامل در ادامه برای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...