نکاتی در مورد رانندگی در هوای بارانی!

اشتراک گذاری :

مجله نودیها : سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به بایدها و نبایدهای ترافیکی در آب و هوای بارانی اشاره و اظهار داشت: با توجه به افزایش بارندگی‌ها در فصل پاییز و استفاده بیشتر شهروندان از خودروهای شخصی، رانندگان باید در هنگام رانندگی علاوه بر توجه کامل به مقابل و اطراف، سرعت مجاز و مطمئنه را رعایت کرده و در نظر داشته باشند با توجه به کاهش میدان دید، رانندگی در این آب و هوا نیازمند دقت بیشتری است. 

وی افزود : بارش باران احتمال برخورد و تصادفات خودروها را به‌علت لغزندگی سطح آسفالت و معابر چندین برابر می‌کند؛ به همین دلیل است که رانندگی در این شرایط سعه صدر بیشتری می طلبد و با توجه به لغزنده بودن معابر رانندگان باید فاصله طولی بیشتری را با خودروی مقابل داشته باشند تا امکان تصادف به حداقل ممکن برسد؛ از طرفی اگر اتفاقی هم افتاد، بتوانند خودروی خود را کنترل کرده و از تصادف با خودروی جلویی اجتناب کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: نکته مهم دیگر بازدید و رفع نقص سیستم هایی مانند تهویه و برف پاک کن خودرو است که این دو مورد در رانندگی مطلوب و زاویه دید مناسب و در نهایت پیشگیری از تصادف، تاثیر گذار است.

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۰

د نوامبر 22 , 2021
مجله نودیها : قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان با شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ امضا و خدمات مد نظر از فردا به بازنشستگان ارائه خواهد شد. با اتمام قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان (آبان ۹۹ تا آبان ۱۴۰۰) کانون عالی بازنشستگان رایزنی‌ها را با شرکت‌های بیمه تکمیلی برای عقد قرارداد جدید […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...