هالیوود دوباره ایران را نشانه گرفت

اشتراک گذاری :
نودیها:فرار از زندان مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی ساختهٔ پل شیورینگ است. این سریال از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در قالب چهار فصل  پخش شد. داستان آن در مورد دو برادر است که یکی از آن‌ها به خاطر جرم مرتکب نشده به مرگ محکوم شده و دیگری برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد.حالا بعد از چند سال فصل جدید این سریال کلید خورده که گویا روایت گر زندانی در غرب آسیا است.

در زیر تصویری از لوکیشن  جدید این سریال را مشاهده می‌کنید که دارای چند نکته است: با نگاه اول به این عکس  دو فردی  را مشاهده می کنید که کنار نقش اول سریال قرار دارند و  دارای پوششی اسلامی هستند آنطور که مشخص است و در این تصویر بیان می شود این افراد در صدد انجام عملیات خرابکارانه هستند. نکته دوم نقشه روی دیوار است که جغرافیای ایران را نشان می دهد در بالای این نقشه این جمله هک شده « کمک کنید به خاورمیانه» در همین جمله نیز نکاتی نهفته است به عنوان مثال آن چیزی که می توان از این جمله برداشت کرد این است که ایران  باعث نا امنی غرب آسیا شده  و نکته دوم این جمله واژه خاورمیانه است که بعداز تاکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از واژه غرب آسیا به جای خاورمیانه عوامل این فیلم برای مقابله با فرمایشات ایشان واژه خاورمیانه را بالای نقشه ایران هک کرده اند.

نکته بعدی اینکه در این تصویر می توان به عکس بیت المقدس در بالا سمت راست و درب خانه خدا پایین سمت چپ اشاره کرد. با دیدن این تصاویر می توان به دقت نظر کارگردان این سریال اشاره داشت که با مطالعه روی اسلام اقدام به چیدمان این لوکیشن کرده است چراکه بیت المقدس قبله اول مسلمانان است لذا  در تاریخ سال دوم هجری به کعبه تغییر جهت یافت.

حال این سوال پیش می آید که چرا در این برهه از زمان که غرب آسیا  دستخوش تحولات حساسی است  چنین سریالی با این چینش ساخته می شود؟  شاید هم هالیوود با این ترفند میخواهد ناکامی های سیاست های آمریکا و اسرائیل در این منطقه را لاپوشانی کند.
تصویر فوق برگرفته از اینستاگرام رسمی سریال فرار از زندان است.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 3]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقاره زنی صبح گاهی در حرم امام رضا (ع) + فیلم

ی ژانویه 8 , 2017
دانلود باشگاه خبرنگاران برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 3]Related Images:Visits: 12

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...