هماهنگی اسراییل با مسکو درباره سوریه

اشتراک گذاری :

به نقل از سایت شبکه المیادین؛ سفر ناگهانی و سه ساعته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مسکو برای دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گمانه زنی های زیادی را در رسانه‌ها درباره این دیدار برانگیخته است.

 

 

بر پایه این گزارش؛ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی قصد دارد با ارتش روسیه حاضر در سوریه پس از این هماهنگی کاملی داشته باشد تا برخورد بین دو طرف به حداقل برسد.

 
شبکه المیادین در ادامه به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد: «نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به زودی خطوط قرمز اسرائیل در سوریه را به مسکو اعلام خواهد کرد.»

 

 

المیادین در ادامه افزود: «ارتش اسرائیل، اقدام به ایجاد ساز و کاری برای هماهنگی نیروی هوایی این رژیم با ارتش روسیه در سوریه کرده است. رژیم صهیونیستی تاکنون گاه و بیگاه به بهانه‌های واهی، چندین بار حریم هوایی سوریه را نقض کرده و در مواردی نیز اقدام به بمباران برخی مراکز نظامی کرده است.»

 

 

این شبکه لبنانی در ادامه اظهار داشت: «با مطرح شدن نقش پر رنگ روسیه و استقرار ابزارآلات جنگی و اعزام چندین هواپیمای روس به سوریه، اسرائیل از برخورد با روس‌ها در سوریه هراس دارد و از هم اکنون به دنبال هماهنگی با روسیه است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکسهای گردشگری شمال تا جنوب تهران

د سپتامبر 21 , 2015
بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران و مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیّت آن ۸٬۲۴۴٬۵۳۵ نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت جهان به شمار می‌آید. مساحت این شهر ۷۳۰ کیلومتر مربّع است.این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای غرب آسیا و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا است. شهر تهران، در شمال کشور ایران و جنوب […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...