همه چیز درباره ماجرای تجاوز قاری مشهور!

اشتراک گذاری :

⛔️ متن شایعه ⛔️

” افتضاح قاری بیت رهبری «سعید طوسی» ننگ جامعه قرآنی کشور ارتباط […] با قاریان جوان ”

🔴 در پاسخ به شایعه
“هجمه به جامعه قرآنی و نظام از طریق شایعات پیرامون قاری قرآن، سعید طوسی !!” :

۱⃣ در این مورد خبر یا مدرک موثق و معتبری در دست نیست و مبنای این شایعات، تنها یک برنامه تلوزیونی از شبکه صدای آمریکا است!
۲⃣ این شبکه دین ستیز و معاند با نقش آفرینی مجری معلوم الحال خود برنامه ای تهیه میکند که هر بار با بهانه ای به مقدسات و نظام اسلامی هجمه وارد می کند!
۳⃣ تصاویر منتسب به احکام دادگاه فاقد وجاهت و اصالت و غیر قابل استناد هستند! سعید طوسی با انتشار پیامی ضمن تکذیب ادعاها و مدارک منتشر شده، از پیگیری قضایی منتشر کنندگان آنها خبر داد!
۴⃣ مطالبه همگانی، رسیدگی قاطعانه و برخورد با هر خطایی از هر فردی می باشد؛ پس تا اتمام بررسی ها و صدور حکم دادگاه، بعنوان فصل الخطاب این پرونده، باید شکیبا بود.
۵⃣ عاملان طرح این شایعات، آشکارا قصد تخریب وجهه جامعه قرآنی و نظام مبتنی بر قرآن را دارند! حتی با فرض اثبات خطای یک فرد، کارنامه درخشان جامعه قرآنی و نیروهای انقلاب مخدوش نمی شود!
۶⃣ خداوند می فرماید “از آنچه به آن آگاهی نداری، پیروی مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسؤولند”، پس به جای نشر پیامها باید منتظر روشن شدن زوایای مطلب و اعلام مراجع رسمی بمانیم.
“آیه ۳۶ سوره الإسراء”
۷⃣ انتشار این شایعات در صورت صحت، مصداق اشاعه فحشا و منکر و در غیر آن علاوه بر موارد یاد شده مصداق افترا و تهمت نیز می باشد که در هر دو حالت شرعا و قانونا خلاف و قابل پیگرد است!
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
کانال سپاه ۲۷ محمد رسول الله استان تهران و بسیج مستضعفین
http://telegram.me/L27mohamad

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیش‌های «نجومی» به پزشکان رسید

د اکتبر 24 , 2016
نودیها:در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر با رهبر معظم انقلاب که روز گذشته انجام شد، یک دانشجوی نخبه پزشکی از شیوه پزشک‌سالار اجرای طرح تحول سلامت و پرداخت‌های نجومی به پزشکان متخصص که موجب ورشکستگی بیمه‌ها شده و همچنین همراهی بی‌قید و شرط رسانه ملی با این طرح انتقاد کرد. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...