هیچ مانعی برای پخش «کلاه قرمزی» از تلویزیون وجود ندارد/ ساخت سری جدید «محله گل و بلبل» در سال جاری

اشتراک گذاری :

نودیها:محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما  درباره سرنوشت مجموعه «کلاه قرمزی» گفت: مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی متعلق به سازمان صدا و سیماست و اگر هم ظاهراً سخن از پاره‌ای امتیازات جزئی در مقطعی بیان می‌شود، این قطعا به معنی نفی کلیت تعلق و مالکیت این اثر از رسانه ملی نیست.

وی در ادامه ​بیان کرد: طبیعی است که وقتی برای قیمت‌گذاری ساخت یک اثر چند برابر هزینه واقعی مطالبه می‌شود، با مانعى جدى روبرو مى‌شویم.

مدیر شبکه دو سیما تصریح کرد: اگر به چارچوب‌های حرفه‌اى تمکین شود و مبنا هزینه‌هاى واقعی با سودی متناسب باشد و جایی برای فضاسازی‌های کاذب باقی نماند، بی تردید هیچ مانعی برای پخش مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» از تلویزیون وجود نخواهد داشت.

جعفری جلوه با اشاره به برنامه‌های گروه کودک و نوجوان در خصوص تولید سری جدید برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» ابراز داشت: وقتی کار بزرگ و سنگینی مانند «محله گل و بلبل» ساخته می‌شود، زمانی را هم به عنوان وقفه نیاز دارد. «محله گل و بلبل» دو سرى در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ تولید شد و ان‌شاءالله شاهد ساخت سری جدید آن در سال جاری (۱۳۹۶) هستیم.

مدیر شبکه دو سیما افزود: ما در کنار برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» در گروه کودک و نوجوان مجموعه‌های دیگری با رویکرد کودک و نوجوان را تولید کرده و یا در تدارک تولید آن هستیم و بعضاً یکسری از آنها نیز به تناسب در حال پخش هستند.

جعفری جلوه در پایان با اشاره به داشتن پتانسیل بالای جذب مخاطب در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما گفت: پس از تولید سریال ۱۰۰ قسمتی «کیمیا» بی تردید شبکه دو باز هم پتانسیل ساخت و پخش‌ این دست مجموعه های تلویزیونی را دارد و باید سوژه، فیلمنامه و گروه اجرایی قوی در کنار هم به وجود بیاید تا بتوان اثری خوب برای مخاطبان به نمایش گذاشت.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 28

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سریال‌های شبکه دو سیما تا پایان سال ۹۶ اعلام شد

د جولای 3 , 2017
نودیها:به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این شبکه تا پایان سال ۹۶ با پخش سریال‌های جدید ایرانی چون «گمشدگان»، «یحیی»، «نوار زرد»، «سایه‌بان»، «هست و نیست» و «پدر» هر شب مخاطبان خود را به دنیای رنگارنگ داستان‌ها، سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی دعوت می‌کند.   آغاز پخش سریال «گمشدگان» از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...