واتساپ WhatsApp یک بیمار روانی پر طرفدار!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – مجله نودیها – تحلیل اختصاصی – احتمالا تا الان، حداقل یک بار با نرم افزار واتساپ کار کرده اید. معلوم نیست چرا با وجود محدودیتهایی که در واتساپ وجود دارد چرا این برنامه در سراسر جهان استفاده می شود.

واتساپ اشکالات عجیبی دارد :

الف – برای استفاده ار نسخه دسکتاپ باید نسخه موبایل فعال باشد.

ب – نمیتوانید پیامهایتان را پاک کنید، وقتی پاک کردن به امکانات برنامه اضافه شد جای پیامتان در برنامه می ماند!!!!!. یعنی طرف مقابل می بیند که شما یک پیام را پاک کرده اید!

ج – پیامهای تصویری و صوتی شما به راحتی پاک می شود و برعکس بقیه شبکه های اجتماعی که حتی سالها فایلها را برای شما نگه می دارد، واتساپ بعد از مدتی بعد از پاک کردن فایلها از دستگاه موبایل، قایل ها را پاک می کند و نگه نمی دارد.

و…

خلاصه عجیب است این برنامه که گویی یک روانی آن را نوشته است، چگونه این قدر محبوب است.

؟؟؟؟؟

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کپی برداری وحشتناک اصغر فرهادی از یک مستند در فیلم قهرمان

ش ژانویه 29 , 2022
گروه فرهنگ و هنر: شاید اگر صحبت‌های اخیر فرهادی در نشستی که با فیلمسازان و منتقدان داشت، در شبکه‌های اجتماعی منتشر نمی‌شد، پرداختن به ماجرای کپی بودن «قهرمان» از مستند «دو سر برد، دو سر باخت» آنقدر جذابیت پیدا نمی‌کرد. صحبت‌هایی که اصغر فرهادی درباره طراحی شخصیت رحیم (امیر جدیدی) مطرح […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...