والیبال ایران سوم جهان شد

اشتراک گذاری :

دیدار رده بندی چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی زیر ١٩ سال جهان که به میزبانی کشور آرژانتین در حال برگزاری است، با نبرد دو تیم ایران و روسیه پیگیری شد ، که در پایان این دیدار نوجوانان ایران توانستند با شکست روسیه عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کنند.

شاگردان محمد وکیلی در ست اول با نتیجه ٢۵ بر ١٧ برنده شدند اما ست دوم را ٢٨ بر ٢۶ به حریف خود واگذار کردند. در ست سوم از ابتدا برتری با نوجوانان ایران بود این برتری تا پایان ست ادامه پیدا کرد و در نهایت ٢۵ بر ١۶ به نام ایران ثبت شد. در ست سوم هر دو تیم برای پیروزی به میدان آمدند.روس ها که به خوبی می دانستند جای اشتباه کردن در این ست را ندارند با تمام توان ظاهر شدند و در ابتدای ست از ایران جلو افتادند اما نوجوانان ایران با شایستگی دیدار را در این ست به تساوی کشاندند و سپس از روس ها جلو افتادند. در پایان این ست ٢۵ بر ٢٣ به سود ایران تمام شد و نوجوانان بلندقامت کشورمان با شایستگی برنده این ست و این دیدار شدند تا مدال برنز رقابت ها را به گردن بیاویزند.

تیم ملی نوجوانان ایران پیش از این یک بار دیگر در سال ٢٠٠٣ عنوان سومی را از آن خود کرده بود.

روس ها هم که پیش از این سه عنوان قهرمانی این مسابقات را در کارنامه داشتند، در مرحله نیمه نهایی ٣ بر ٢ برابر آرژانتین شکست خورده و از راهیابی به فینال بازماندند. نوجوانان ایران هم در مرحله نیمه نهایی به لهستان باختند و راهی دیدار رده بندی شدند.

فینال چهاردهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان بین دو تیم آرژانتین و لهستان برگزار خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم بازگشایی لانه جاسوسی انگلیس

د آگوست 24 , 2015
بارگیری روی رایانه منبع : خبرگزاری فارس برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 2

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...