واکنش‌ها به تجارت وزیر آموزش و پرورش!

اشتراک گذاری :

نودیها:خبر اتهام قاچاق دختر وزیر آموزش و پرورش نقل محافل این روزهاست و آخرین اخبار از تبرئه شرکت دختر وزیر از اتهام قاچاق حکایت دارد.

چند روز پیش از این سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری ۱۱ اردیبهشت ماه درباره پرونده مذکور اعلام کرد: اصل موضوع به این ترتیب بوده که اواخر هفته گذشته (سه شنبه یا چهارشنبه شب) نیروی انتظامی به حوزه قضایی لواسانات گزارشی می دهد که در فلان ویلا کالای قاچاق رد و بدل می شود و محموله‌هایی از قاچاق تخلیه و بارگیری می‌کنند.

محسنی اژه ای افزود: نیروی انتظامی در این رابطه گزارش مفصلی را به حوزه قضایی لواسانات می دهد و دراین راستا قاضی دستور بازرسی از ویلا را صادر می‌کند که در جریان بازرسی یک محموله بزرگ پوشاک کشف میشود. دو نفر در آنجا بیان می‌کنند این منزل فلان وزیر است و این پوشاک برای دختر وزیر است و با مجوز وارد شده و برای شرکتی است که این دختر خانم مدیرعامل آن شرکت است و نمایندگی از طرف شرکت خارجی دارد.

اما در نهایت رای دادگاه تعزیرات حکومتی مبنی بر حکم برائت شرکت آمیتیس طراوت به مدیریت خانم ضحی احمدی دانش در برخی رسانه ها منتشر شد.

در همین راستا نظرات برخی از نمایندگان و کارشناسان درخصوص این موضوع را در ادامه می‌خوانید:

موسوی‌لارگانی: وزیر آموزش‌وپرورش به جای جیب خود به فکر معیشت فرهنگیان باشد

سیدناصر موسوی‌لارگانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهارداشت: وقتی رهبر معظم انقلاب با صراحت عنوان می‌کنند که کالای قاچاق را هرکجا مشاهده کردید آتش بزنید؛ بنابراین انتظار از وزیر و خانواده او که در نظام جمهوری اسلامی روی کرسی وزارت نشسته این است که به خود و خانواده‌اش اجازه ندهند که از راه قاچاق بخواهد کالایی وارد کشور کند.

وی تاکید کرد: واردات کالاهای قاچاق موجب نابودی اشتغال و رکود اقتصادی در کشور شده است و واردات کالای قاچاق کار ناپسندی است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: مسئولان و به خصوص وزیر مربوطه نباید از جایگاه خودش سوء استفاده کند و نباید به جای اینکه به فکر معیشت و رفع مشکلات فرهنگیان و معلمان باشد به فکر جیب خود و خانواده خود باشد.

موسوی لارگانی یادآور شد: تا وقتی که فردی در پستی قرار نگرفته می‌تواند کار اقتصادی و تجاری انجام دهد اما هنگامی که در این جایگاه و منصب قرار می‌گیرد جایز نیست کار اقتصادی کند نه تنها این وزیر بلکه هیچ یک از وزرا حق فعالیت اقتصادی و تجاری ندارند و باید به فکر انجام وظایف خود باشند.

شهریاری: قوه قضائیه موضوع خانه لواسان دانش‌آشتیانی را بررسی کند

حسینعلی شهریاری نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دانش‌آشتیانی که از همان ابتدا از جنس فرهنگیان نبود. در دولت روحانی افراد مدام در حال سهم‌خواهی بودند؛ دانش‌آشتیانی هم سهم رئیس دولت اصلاحات بود که به این دولت دادند و روحانی هم مجبور بود این سهم‌خواهی آنان (اصلاح‌طلبان) را پاسخ دهد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: فردی که از جنس فرهنگیان نباشد نمی‌تواند مشکلات جامعه فرهنگیان را ببیند و حل کند.

شهریاری ادامه داد: مسائلی که درباره خانه لواسان دختر وزیر آموزش‌و پرورش به وجود آمده را باید قوه قضاییه بررسی و پیگیری کند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: این افراد که مدت زمان زیادی در پارکینگ بوده و همواره به دنبال کاروکاسبی خود بودند، یک مدت کوتاه هم وزیر شدند و برداشت آنها هم این است که عمر زیادی خواهند داشت اما عمر مدیریت آنها زیاد نیست؛ معلوم است که در چنین وضعیتی باید بیشتر به فکر کاروکاسبی خود باشند.

این نماینده مجلس دهم  شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: متاسفانه این دولت، دولت افراد مستکبر و پولداران است تا دولت محرومان و مستضعفان. این تفکر در دولت روحانی هست.

شهریاری در خاتمه عنوان کرد: وقتی یک دولتی بیاید و شرکت سهامی تشکیل دهد عملا آن دولت، شرکت تعاونی است که هر کسی سهم خود را می‌خواهد؛ لذا این اتفاقات طبیعی است که در چنین دولتی رخ دهد.

قاضی‌پور: وزیر آموزش و پرورش به جای تجارت به فکر فرهنگیان باشد

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای دانش آشتیانی به جای تجارت به فکر معیشت فرهنگیان باشد.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تا کنون یک روز هم در مدرسه دولتی کار نکرده و همواره مشغول کار در حوزه مدارس غیرانتفاعی بوده است و آیا این اشرافی‌گری نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کابینه آقای روحانی، کابینه اشرافی‌گری و استبداد است و ما شاهد زندگی و رفتار اشرافی اعضای این کابینه هستیم.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود موزیک ویدئو جدید علیرضا قربانی با نام سجده عقل

ج مه 5 , 2017
نودیها:حال من خراب را شهر نماز میکند/ قبله به سوی قامتت راز و نیاز میکند/ عقل به سجده میرود، عشق قیام میکند/ هستی من چو دوزخی مست سلام میکند … دانلود تبیان برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 13

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...