واکنش تاج به رفتار نامناسب کی‌روش

اشتراک گذاری :

نودیها:مهدی تاج در مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال پس از کسب مقام سومی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار داشت:استقبال خیلی گسترده‌ای نکردیم و امیدواریم مراسم خوبی برای این تیم و نوجوانان برگزار کنیم. بعد از عاشورا مراسم ویژه‌ای خواهیم گذاشت و همه را دعوت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما بهترین نتیجه تیمی ورزش‌مان را در فوتسال گرفتیم و باید این را گرامی بداریم و برنامه‌ای برای حفظ و پیشرفت داشته باشیم.  لیگ پر بازده باید داشته باشیم که حلقه‌های آن زیاد به تیم ملی متصل نیست. باید به دنبال کفپوش‌های با کیفیت برویم و از سوی دیگر به دنبال میزبانی جام جهانی هم هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا قرار است تشکیلات‌ فوتسال و فوتبال از هم دیگر جدا شود و فوتسال فدراسیون مستقلی داشته باشد، گفت: اینکه فوتسال جداگانه فعالیت کند، اینطور نیست، اما اینکه ما سازمان متفاوتی برای فوتسال داشته باشیم، به فکر هستیم که به زودی انجام خواهد شد.

تاج درباره ناراحتی کارلوس کی‌روش از وضعیت ورزشگاه آزادی در تمرین روز گذشته تیم ملی و الفاظی که نسبت به برخی افراد حاضر در آنجا به کار برده، گفت: من الان از هتل تیم ملی می‌آیم و با کی‌روش جلسه داشتم. بیشترین بحث ما هم روی ایفمارک بود، نه ایفمارک به شکل قدیم، بلکه مؤسسه‌ای که قرار است  ساختمانی برای تیم‌های ملی باشد. همه تیم‌های ملی هم باید در این ساختمان گرد هم بیایند تا زنجیره خوبی از تیم‌های ملی تشکیل شود. طبقه پایین این ساختمان هم استخر است و طبقه دوم هم کارهای فنی انجام می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله که آیا از گرد و خاک کی‌روش در ورزشگاه آزادی خبر دارد یا نه، اظهار داشت: چیز خاصی نبود!

وی درباره بحث ریاست سازمان لیگ و اینکه چه کسی قرار است برای این سمت انتخاب شود، گفت: ریاست سازمان لیگ را به زودی تعیین خواهیم کرد.

 مشرق
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

این نکات را برای تهیه و نگهداری غذاهای نذری فراموش نکنید!

س اکتبر 4 , 2016
نودیها:طاهره آزمون کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران گفت: با فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم‌های مذهبی در مساجد و تکایا و همچنین توزیع نذورات و غذا در این ایام احتمال بروز بیماری های عفونی روده در مکان هایی که به صورت دسته جمعی غذا تهیه و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...