واکنش رئیس رسانه ملی به صحبت های جنجالی حاتمی کیا

اشتراک گذاری :

نودیها:درباره صحبت‌های شب گذشته ابراهیم حاتمی کیا اظهار داشت: در این زمینه در برنامه هفت اشتباه کردند و تذکر لازم در این خصوص داده شده است.


رییس سازمان صدا و سیما فیلم سینمایی «به وقت شام» را اثری منحصر بفرد و نمایانگر اقتدار و انسانیت جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: از سردار حاج قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از ساخت این فیلم ارزشمند حمایت کردند سپاسگزاری می‌کنم.
عسکری در پایان در پاسخ به این سوال که جشنواره فیلم فجر امسال را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: به نظرم جشنواره امسال نسبت به سالیان قبل بهتر مدیریت شد، اما در همین جا باید بگویم که فیلم سینمایی «لاتاری» هم که فیلمی انسانی، عاشقانه و جوانمردانه بود مظلوم واقع شد.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

علت بایکوت فیلم لاتاری در جشنواره/مشکل «لاتاری»، حمایت از شرافت و غیرت ایرانی است!!!!

د فوریه 12 , 2018
نودیها:وزیر ارشاد را استیضاح کنید/ استدلال خنده‌دار عضو هیات داوران برای بایکوت فیلم «لاتاری»: محتوای فیلم که درباره غیرت است، ما را آزار داد! این دلیل بی‌پایه که از سوی یکی از اعضای هیات داوران جشنواره بیان شده، می‌تواند یک عامل لازم و کافی برای استیضاح وزیر ارشاد باشد؛ وزارتخانه‌ای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...