واکنش سردار سلیمانی از خبر شهادتش : “دشت‌ها و کوه‌ها را برای یافتن شهادت پیموده‌ام”

اشتراک گذاری :
نودیها :  رکن آبادی یک شخصیت انقلابی بود که به دیپلماسی معنای تازه ای بخشید؛ او زیر بمباران های رژیم صهیونیستی علیه لبنان در جنگ ٣٣روزه نقش مهمی در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت.

سردار قاسم سلیمانی یکشنبه ٨آذر در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت در تهران گفت : “شهادت در مناء و پس از مناجات در عرفات و در سرزمین وحی برای آقای رکن آبادی یک پایان افتخارآمیز بود؛ وی با جهاد در راه خدا، به دیپلماسی رنگ وبوی دیگری بخشیده بود.”

سردار سلیمانی در این گفتگو که در دفتر کار وی در تهران صورت گرفت، رکن آبادی را یک شخصیت انقلابی نامید که به دیپلماسی معنای تازه‌ای داده است. او گفت: “رکن آبادی زیر بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنگ ٣٣روزه تابستان ٢٠٠۶ میلادی، نقش مهمی در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت”.
فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده ای که درباره مجروح یا شهیدشدن وی منتشر شده است، خندید وگفت: “این ها چیزهایی است که دشت ها و کوه هایی را برای پیداکردنش پیموده‌ام”.
گفتنی است رسانه‌های رژیم صهیونیستی و به تبع آن رسانه‌های حامی مخالفان سوریه در روزهای گذشته، اخبار و شایعات متعددی را از شهادت سردار سلیمانی سپس جراحت وی منتشر کرده بودند.

منبع : رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس سلفی پوتین با دانشجویان افسری

چ دسامبر 2 , 2015
منبع : تسنیم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 29

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...