واکنش عارف به ماجرای ژن خوب فرزندش: پسرم همیشه شاگرد اول بود

اشتراک گذاری :

نودیها:محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز(جهارشنبه ۸ شهریورماه پارلمان) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرزندش پیرامون ژن خوب، گفت: نظر خاصی ندارم، به اندازه کافی در فضای مجازی افاضه فرمودند و فکر می‌کنم که تا همین اندازه کافیست.

وی در پاسخ به این سوال که شما چه توصیه‌ای به فرزندتان در زمینه ژن خوب داشتید، افزود: بنده همان توصیه‌ای که به جوانان می‌کنم به فرزند خودم هم دارم، حالا این توصیه چقدر موثر باشد یا نباشد، به اندازه کافی بحث شده و می‌خواهم بگویم که به اندازه کافی از این مسئله سوءاستفاده شده است.

وی اضافه کرد: در فضای مجازی از این مسئله سوءاستفاده شده و فرزند من نیز همیشه شاگرد ممتاز بوده و شاگرد اول کلاسش بوده است و در هر مسابقه ای که از دبستان تا به حال شرکت کرده اول بوده و گفته من این موضوع را از پدر و مادرم به ارث بردم که در همه دوران تحصیلاتشان شاگرد اول بوده‌اند.

عارف در پاسخ به این سوال که چرا آقایان پزشکیان و صادقی در دوره دوم در ترکیب هیئت رئیسه فراکسیون امید حضور ندارند؟ گفت: هر کس علاقه مند است کاندیدا می‌شود، آقای صادقی می‌خواست بیشتر وقتش را برای فراکسیون شفافیت اختصاص دهد که فراکسیون مهمی است. انشاالله این موضوع را جدی دنبال می‌کند و آقای پزشکیان نیز در هیئت رئیسه پیگیر امور است.

رئیس کمیسیون امید مجلس در پاسخ به این سوال که تعدادی از اعضای فراکسیون امید گلایه‌هایی از فراکسیون مستقلین دارند و از رأی اعتماد ندادن به وزیر پیشنهادی نیرو گلایه مند هستند، نظر شما چیست، تصریح کرد: ما گله‌ای از فراکسیون‌های دیگر نداریم، هر فراکسیون براساس سازوکار خودش عمل می‌کند و این طبیعی است و ما هم براساس سازوکار خودمان عمل کردیم و اگر گله‌ای هم داشته باشیم، شخصی است.

عارف در پاسخ به این سوال که برخی‌ها شبهه‌ای درباره رأی اعتماد به وزرا و باج‌خواهی مطرح کرده‌اند، گفت: باج‌خواهی مطرح نبوده و هر کسی براساس نظر خودش و تکلیف سیاسی که داشته است، به وزرای پیشنهادی رأی داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تأکید دارید که وزیر پیشنهادی علوم هرچه زودتر معرفی شود، تصریح کرد: البته، بهتر بود که وزیر پیشنهادی علوم نیز با بقیه وزرا به مجلس معرفی می‌شد تا سال تحصیلی با حضور وزیر آغاز شود اما این اتفاق نیفتاد؛ انتظار می‌رود که هرچه سریعتر و بعد از تعطیلات مجلس معرفی شود.

رئیس کمیسیون امید مجلس درباره نقشه راه فراکسیون امید در دوره جدید با توجه به انتقادات به این فراکسیون گفت: البته انتقادات طبیعی است. اگر انسان فعالیت و کار کند مورد انتقاد هم قرار می‌گیرد؛ بهترین کار این است که کاری انجام نشود تا انتقادی هم صورت نگیرد.

عارف اضافه کرد: فراکسیون امید در همه صحنه‌ها حضور تأثیرگذار و مفید داشته و انسجام فراکسیونی خیلی خوب است. انسجام فراکسیونی علی رغم همه بحث‌هایی که می‌شود، خوب است و این مسئله را اعضای فراکسیون روز گذشته در رأیی که دادند، ثابت کردند که مسیر فراکسیون درست بوده است و طبیعی است.

وی ادامه داد: ما در فراکسیون امید برای بهبود وضعیت این فراکسیون جلساتی خواهیم داشت اما می‌توان گفت سال دوم فراکسیون، سال برنامه‌ای است تا بتوانیم با برنامه ریزی‌هایی که در زمان انتخابات به مردم اعلام کردیم این برنامه ها را در مجلس اعلام کنیم.

رئیس کمیسیون امید مجلس برنامه‌های فراکسیون امید در یک سال آینده را در چارچوب برنامه ششم توسعه و دولت دوازدهم عنوان و خاطرنشان کرد: ما پروژه‌های جدی را در مجلس پیگیری می‌کنیم که مهمترین بخش آن اقتصادی و اجتماعی است.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رویای آمریکایی و سه خانواده خبیث روچیلدها ، مورگان‌ها ، راکفلرها /سخنان استاد حسن عباسی

چ آگوست 30 , 2017
دانلود کانال تلگرامی پرفسورکرمی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...