واکنش عالی بنی فاطمه به توهین برخی کاربران

اشتراک گذاری :

نودیها: سید مجید بنی فاطمه به اظهار نظرهای منتقدین و موافقین حضورش در برنامه خندوانه پاسخی درخور شان یک مداح اهل بیت داد.
سید مجید بنی فاطمه در اینستاگرام خود نوشت: درباره برنامه خندوانه ای که بنده مهمانش بودم از همه عزیزانی که ابراز محبت کردند ممنونم، حتی از اونایی هم که این برنامه رو دوست نداشتند سپاسگذارم که تحمل کردن. کسی هم اگر توهینی کرده ایرادی نداره ایشالا همه بتونیم زندگی اجتماعی مسالمت آمیزو یاد بگیریم.
اما همه اینارو نوشتم که بگم غدیر رو پشت سر گذاشتیم و حالا ده روز مونده تا محرم. این ده روز فرصت خوبیه که خودمون به خودمون نگاه کنیم  ببینیم تو وجودمون چه چیزایی رو کم داریم برای ورود به این ماه عاشقی که حقا انسان سازه همه کم و کاستی هامونو سعی کنیم رفع کنیم و با یه دل آماده ان شالله سوار کشتی نجات رحمه الله الواسعه حضرت سید الشهدا  علیه السلام بشیم.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

این حشره انیشتین نام دارد

ی سپتامبر 25 , 2016
نودیها:حشره‌ای در امریکای شمالی به دلیل شباهت زیاد به اینشتین به نام «اینشتین» نام‌گذاری شد‌ه است. این حشره یک کاترپیلار زیبا است. جام نیوز       برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 15

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...