واکنش نتانیاهو به عبارت عبری نوشته شده روی موشک های سپاه

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی ویدئویی برای شرکت کنندگان در نشست سالیانه آیپک، کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل، در مورد ایران گفت پس از توافق هسته ای با ایران، حالا موافقان و مخالفان این توافق باید با همکاری یکدیگر برای جلوگیری از فعالیت های ایران در منطقه همکاری کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنان خود به آزمایش موشکی اخیر ایران و عبارت عبری نوشته شده روی موشک در مورد نابودی اسرائیل اشاره کرد.

نتانیاهو که در حمله به غزه و مردم بی دفاع آن ناکام مانده است، مدعی شد: «ایران باید از تاریخ درس بگیرد و نباید در این توهم به سر ببرد. اسرائیل از خود با قدرت علیه همه کسانی که کمر به نابودی ما بسته اند، دفاع خواهد کرد.»

وی در مورد مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطینی ها هم گفت اسرائیل حاضر است بلافاصله و بدون هیچ پیش شرطی درباره راه حل دو کشوری اسرائیل – فلسطین گفتگو کند، اما محمود عباس، رئیس تشکیلات خود گردان فلسطینی اعلام آمادگی برای این کار نکرد.

عصر روز دوشنبه سه کاندیدای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به همراه پل رایان، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا-اسرائیل، موسوم به آیپک سخنرانی کردند.

هر سه کاندیدا در سخنرانی های خود علیه توافق هسته ای ایران و سیاست های دولت باراک اوباما در مورد ایران و مذاکرات صلح خاورمیانه صحبت کردند و بیت المقدس را پایتخت ابدی اسرائیل خواندند.

در این کنفرانس نزدیک به ۱۸ هزار نفر از طرفداران و اعضای این لابی پرنفوذ حامی اسرائیل شرکت داشتند.

 جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خانم های جوان بخوانند/ لطفا گول پسران خوشتیپ را نخورید!

ج مارس 25 , 2016
سایت نودیها :  دنیای این دسته از افراد خیلی کوچک است و وسعت دنیای  آن ها تا نوک بینی شان است. همه چیز را تنها در ظاهر می بینند و طبق ظواهر در مورد دیگران قضاوت و رفتار می کنند که گاهی برای آنان دردسر ایجاد می کند و با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...