واکنش کاربران به ایده معاون روحانی و یک اصلاح‌طلب درباره کارتن خواب‌ها «#نجومی‌_بگیرها» را عقیم کنید

اشتراک گذاری :

نودیها: حمزه ناجیان: به تازگی بزرگمهر حسین پور، کاریکاتوریست روزنامه‌های اصلاح طلب و همسرش(که چندی پیش نمایشگاه و کمپینی را در حمایت از سگ‌ها به راه‌انداخته بود) خواستار عقیم کردن کارتن خواب‌ها شدند. پیش از این شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور از بررسی ایده عقیم سازی خبر داده بود.

این اظهارنظرها آن هم پس از جریحه دار شدن احساسات بسیاری از مردم در پی انتشار گزارش #گور_خوابها واکنش‌های شدیدی را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن محکوم کردن ایده عقیم سازی انسان‌های آسیب پذیر و حتی معتاد، خواستار اعمال این روش برای مدیران نجومی‌بگیر شدند.

در ادامه تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

-یه سری از روشنفکرا کمپین مخالفت با عقیم کردن سگ ولگرد راه انداختن بعد میگن ژن ضعیف رو عقیم کنیم.

‏-اگه قرار به عقیم کردن باشه اونی که تز عقیم سازی میده بیشتر لایق عقیم شدنه تا اون کارتن خواب بدبختی که آزارش به مورچه هم نمیرسه!

– ‏بزرگمهر حسین‌پور بهتر نیست بره همون کارتونش رو بکشه؟ آخه عقیم سازی #گورخواب ها هم شد ایده واسه طنز؟! یکی به نعل میزنه یکی به میخ.

 

– ‏بالاخره کدام روی سکه شان را ببینیم؛ #سگ_فحش_نیست یا #عقیم_کردن_گورخواب_ها؟!

 

 

 

 

– به جای فراهم کردن جا و مکانی برای زندگیشان ، به فکر عقیم کردن و متوقف کردن نسلشان هستند، در سرزمین من اینگونه فقر را ریشه کن میکنند

 ‏-یک روز #صاحبان_انقلاب تبدیل به #قشرآسیب‌پذیر شدند؛ حالا می گویند #ژن_ضعیف هستند و باید عقیم‌شان کنیم

-این روش پاک کردن صورت مسئله است! چرا رانت خوارها و مختلسین رو عقیم نمیکنید ؟؟؟

– ‎‏کوره‌های آدم سوزی هم میتونه کلا این مشکل رو حل کنه

 

-عقیم کردن؟ سیر شدن؟ این آدما چون فقیرن شعور ندارن؟ فکر ندارن؟

 

‏-آدم اینایی که طرفدار عقیم سازی #گور_خواب ها هستند رو میبینه یاد قضیه یارو میفته که بعد غذا میگه خدایا ما که سیر شدیم، همه گشنه ها رو بکش !

 

 – اون تفکری که از خوبی عقیم‌سازی #گور_خواب ها میگه مثل همون نگاهیه که آفریقایی‌های بحران‌زده رو عقیم می‌کنه درحالی‌که به غارت آفریقا هم مشغوله

 

‏-بحث در مورد درست یا غلط بودن عقیم کردن کارتن‌ خواب‌ها اونجاش احمقانه‌س که کلا مسئله رو بیخیال شدید، ادامه‌ی صورت مسئله رو میخواید پاک کنید.

 فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هجوم کامنتی کاربران به صفحه وزیر ارتباطات/ کلش‌آف‌کلنز را آزاد کنید

پ دسامبر 29 , 2016
نودیها:طی یکی دو روز گذشته دسترسی کاربران به بازی کلش‌آف‌کلنز با مشکل مواجه شده است. اخبار منتشرشده در این خصوص حاکی از آن است که این بازی قرار است به‌طور کامل فیلتر شود. عبدالصمد خرم‌آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نیز در اظهاراتی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...