ورود بی‌ضابطه آقازاده‌ها و ژن‌های خوب به شهرداری

اشتراک گذاری :

نودیها:به کار گیری نیروهای سیاسی و اختصاص سهمیه های به گروه های و احزاب سیاسی اصلاح طلب به مساله ای ادامه دار و حاشیه ساز برای شهرداری تبدیل شده است .آقاز زاده ها و ژن‌های خوب بدون تخصص و سابقه کاری مرتبط همچنان بدون ضابطه وارد شهرداری می‌شوند.

 

 دیری نپاید که انتقادهای  رسانه ها و مدیران جدید شهری اصلاح طلب نسبت به کارگیری نیروهایی در سال های گذشته و حضور حدود ۵۸ هزار نیرو در شهرداری روند برعکسی را طی می کند و مدیران جدید خود دست به استخدام و به کارگیری افرادی بدون طی روال قانونی می زنند.

در حالیکه خیابان بهشت در روزهای اخیر شاهد برگزای اعتراضات و تحصن هایی به خاطر تعدیل صدها تن از نیروهای قرادادی شهرداری در اواخر سال گذشته است، خبرها و گزارش هایی از ورود برخی از آقازاده ها و ژن های خوب به شهرداری منتشر می شود که با توصیه و طی روند غیرقانونی انجام شده است.

استخدام چند تن در  شهرداری تهران که با رتبه های بالای ۱۷ و ۱۸ در همان بدو مورد به کار گرفته شده بودند، چنان حاشیه ساز شد که واکنش محمدعلی افشانی، شهردار جدید تهران را برانگیخت و وی اعلام کرد:« همه استخدام ها باید ضابطه مند باشد و همه مطیع قوانین و ضوابط باشند.»

همچنین به کار گیری برخی نیروهای غیر متخصص در شهرداری منطقه ۷ نیز حاشیه ساز شد چرا که این افراد بدون طی مراحل قانونی مشغول به کار شدند.

افشانی؛ شهردار جدید تهران نسبت به استخدام افراد واسبته به معاونین و مدیران و همچنین افراد وابسته به جریان اصلاح طلب  نیز ورود کرده و به صراحت به معاونان و مدیران شهرداری تاکید کرد که ژن های خوب هم باید بنا به تخصص و نیاز شهرداری و ضابطه مند استخدام شوند.

اما در یکی از معاونت کلیدی شهرداری تهران داماد یکی از معاونین شهرداری به کار گرفته شده و در دفتر معاونت مشغول به کار شده است. پیش از این نیز حضور فرزند مرتضی حاجی در موسسه همشهری خبرساز شده بود و انتقادات بسیاری را نسبت به این رویه و سهمیه بندی کردن استخدام ها و تقسیم پست های خوب در شهرداری میان آقازاده ها و ژن های خوب صورت گرفته بود.

فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ سخنرانی حجت الاسلام پناهیان - ازدواج های خیالی...

چ مه 30 , 2018
دانلود راسخون برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 21

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...