وضعیت بهتر جهانگیری از روحانی در نظرسنجی‌ها/ نامزد پوششی یعنی مرگ سیاسی

اشتراک گذاری :

نودیها:نماینده نجف‌آباد و تیران و کرون با بیان اینکه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد وضعیت جهانگیری بهتر از روحانی است، گفت: هرکسی نامزد پوششی شود در پیشانی او خواهد خورد که این فرد پوششی بوده و برای فریب مردم یا برای قربانی شدن نامزد شده است و مردم دیگر روی او حسابی باز نخواهند کرد.

 

ابوالفضل ابوترابی امروز  در خصوص وضعیت سیاسی کشور در انتخابات پیش رو اظهار کرد: آرایش سیاسی انتخابات بعد از دو مناظره مشخص خواهد شد و ارزیابی باید هفته آخر و ایام نزدیک به روز برگزاری انتخابات انجام شود.

وی در خصوص حضور اسحاق جهانگیری به عنوان نامزد پوششی در انتخابات ریاست جمهوری افزود: معتقدم از این ۶ نفر هیچ کدام پوششی نیستند چون نامزد پوششی یعنی مرگ سیاسی فرد و کسی با این کار آینده سیاسی خود را نابود نخواهد کرد.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون اضافه کرد: هر کسی نامزد پوششی شود در پیشانی او خواهد خورد که این فرد پوششی بوده و برای فریب مردم یا برای قربانی شدن نامزد شده است و مردم دیگر روی او حسابی باز نخواهند کرد.

ابوترابی تصریح کرد: هیچ کدام از نامزدها از جمله اسحاق جهانگیری پوششی نیست و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد وضعیت جهانگیری بهتر از روحانی است.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه سرگشاده جمعی از خانواده شهدای فاجعه منا و مسجدالحرام به رییس جمهور

د مه 1 , 2017
نودیها:آقای روحانی! در مقابل جنایت سعودی‌ها در منا، پاسخ شما جز لبخند و انفعال چیز دیگری بود؟!/ دولت شما بیش از آنکه مدافع حقوق شهدای ایرانی فاجعه منا باشد، برای سفارت عربستان در تهران دل می‌سوزاند در این نامه خطاب به دکتر حسن روحانی تصریح شده است: سخنان معاون اول […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...