وقتی بزرگترین سهامدار انقلاب ۶ سال داشت +عکس

اشتراک گذاری :
نودیها : روز گذشته اظهار نظر عجیب یکی از چهره های شاخص اصلاح طلب و فعال در فتنه ۸۸ باعث شد تا حتی بسیاری از رسانه های این جریان نیز ترجیح دهند این سخنان را نشنیده بگیرند و به علت غیر قابل دفاع بودن، با سانسور و بایکوت آن، کوچکترین پوشش خبری پیرامون آن انجام ندهند.
 اشرف بروجردی معاون وزیر کشور دولت اصلاحات و عضو شورای مرکزی حزب تازه تاسیس اتحاد ملت روز یکشنبه به روزنامه وقایع الاتفاقیه گفت: ««سید حسن آقای خمینی کسی است که بیش‌ترین سهم را در این انقلاب دارد!»
این اظهارات بروجردی که با لحن کاملا جدی و دور از طنز نیز بیان شد، بلافاصله سوژه طنز بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی شد چرا که هیچ منطق درستی در  آن  وجود نداشت و جدای از آنکه نگاه قبیله گرایانه اصلاح طلبان به موضوع قدرت و علاقه آنها به سهم و سهم بندی در عرصه سیاست را نشان می داد، مشخص نیست با چه منطقی سید حسن خمینی که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۶ سال داشته است و تنها سابقه ثبت شده از وی از آن روزها حضور با پیراهن زرد رنگ پشت سر امام راحل در یکی از سخنرانی های ایشان است،  امروز به عنوان کسی معرفی می شود که بیشترین سهم را از انقلاب باید داشته باشد؟
به بیان دیگر، سید حسن خمینی که متولد سال ۱۳۵۱ است در زمان پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۶ سال داشته است و طبیعتا توفیق حضور در هیچ یک مبارزات و فعالیت های انقلابی را نداشته است، با چه منطقی امروز توسط جریان اصلاح طلب و فعال فتنه ۸۸ به عنوان بزرگترین سهامدار انقلاب اسلامی معرفی می شود؟
فارغ از اینکه حتی افرادی که در زمان انقلاب نیز بزرگترین خدمات را انجام داده امروز باید بر اساس وصیت نامه امام به حالت کنونی شان توجه شود و هیچ کسی نباید به صرف سابقه خود، خویش را بر دیگران برتر بداند اظهارات اشرف بروجردی نشان داد در منظومه فکری اصلاح طلبان بر اساس تفکر جاهلیت مدرن، مبنای ارزش گذاری افراد و چهره های سیاسی نژاد و نام و رسم آنهاست.
در هر حال رونمایی روز گذشته از برزگترین سهامدار انقلاب! در حالی انجام شد که به نظر می رسد ادامه و کمکش این داستان به ضرر خود اصلاح طلبان نیز خواهد بود چرا که پیش از این هاشمی رفسنجانی همواره تلاش داشت تا با نقل خاطرات جعلی و دروغین از امام، خود را بزرگترین سهامدار انقلاب و نظام معرفی کند که با این اوصاف به نظر می رسد یک رقیب جدی و جوان برای وی توسط دوستانش ایجاد شده است!
منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حرف‌های تند و جنجالی فائزه هاشمی در دانشگاه تهران + صوت

چ دسامبر 16 , 2015
نودیها : فائزه هاشمی در حالی به عنوان سخنران برنامه روز دانشجوی انجمن اسلامی دانشگاه تهران به نظام حمله کرد که پیش از این نیز به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام محکوم شده بود.  تشکل تندروی انجمن اسلامی دانشگاه تهران که چند روز پیش از ۱۶آذر اعلام کرده بود ابراهیم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...