وقتی حسن روحانی راه احمدی نژاد را ادامه می دهد(۱) – تعیین مسئولیت ها

اشتراک گذاری :

اخبار

وقتی حسن روحانی راه احمدی نژاد را ادامه می دهد(۱) – تعیین مسئولیت ها – این تحلیل ها بررسی و مقایسه عملکرد دو رییس جمهور است که شباهت های زیادی دارند. متن تحلیل در ادامه.

یکی از مسایلی که محمود احمدی نژاد و رحانی را شبیه هم می کند. تصمیم نگرفتن هایی است که در اصل بخاطر همراه نبودن دیگران رخ می دهد.

انتقادی که مدام به احمدی نژاد می شد که او بودجه را دیر می رساند و یا در انتخاب برخی وزرا یا مسئولین عجله نمی کند و می ایستد تا مرز زمانی تعیین شده مجلس فرا برسد بعد اتخاب کند ، امروز در رفتار حسن روحانی هم دیده می شود.

سرپرست هایی که چندین ماه در حکم یک وزیر کار می کنند و یا رئیس برخی دانشگاههای که باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شوند به دلیل آنکه مطابق با نظر رییس جمهور محترم نیستند به حالت تعلیق روی  هوا مانده اند در حالی که باید همه ی اعضای شورا فرد مورد نظر را انتخاب کنند، نمونه ای از این تصمیم ها هستند.

این یکی از شباهتهای روحانی و احمدی نژاد است که دود این گونه تصمیم گیری ها فقط در چشم مردم می روند و همچنین اینگونه تصمیم نگرفتن ها که جنبه سیاسی دارد ضربه های زیاد اقتصادی و سیاسی به مردم می زند.

از رفتارهای اولیه دولت روحانی مثل معرفی سریع وزرا و کابینه به مجلس امید می رفت این دولت رویه دیگری داشته باشد ولی متاسفانه رویه غلطی است که همچنان ادامه دارد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس: عبور شعله عظیم خورشیدی از کنار زمین - قدرت خدا

پ اکتبر 15 , 2015
نا سا  مسایلی را که در فیلم ۲۰۱۲ در مرد پایان زمین است را تکذیب کرد  رصدخانه دینامیک خورشیدی ناسا برای بار دیگر موفق به رصد شعله خورشیدی عظیمی شد که این بار، این شعله زمین را تهدید نکرده و جهت آن با سیاره زمین متفاوت است. به گزارش خبرگزاری […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...