پادشاهی که با skype مملکت داری می کند! +عکس

اشتراک گذاری :

اخبار

پادشاه منطقه "هوهه" در جنوب غنا یکی از افراد عجیب است که خودش در آلمان زندگی می کند و مردمش را با استفاده از skype و تماس های تلفنی و چت کردن هدایت می کند. او هر شب چند دقیقه ای به همکارانش در منطقه متصل می شود و دستورات لازم را ارائه می کند.

درادامه

ملکت داری یکی از مشکلترین کارها در دنیاست و انسان های خاصی می توانند از پس آن برایند اما گاهی پادشاهان یا رهبرانی پیدا می شوند که بسیار عجیب هستند و به گونه خاصی مردم خود را هدایت می کنند.

پادشاه منطقه "هوهه" در جنوب غنا یکی از این افراد عجیب است که خودش در آلمان زندگی می کند و مردمش را با استفاده از skype و تماس های تلفنی و چت کردن هدایت می کند. او هر شب چند دقیقه ای به همکارانش در منطقه متصل می شود و دستورات لازم را ارائه می کند.


"شاه بانساه" مردی ۶۶ ساله است که در نزدیکی فرانکفورت زندگی می کند و برای گذران زندگی در آلمان یک مغازه مکانیک خودرو باز کرده است. او که برای تحصیلات در دوران کودکی به آلمان آمده است نمی تواند از این کشور دل بکند و در مملکت خودش به حاکمیت بپردازد.


 


او پس از پدربزرگش به عنوان پادشاه انتخاب شد و حدود ۲۰۰ هزار نفر از مردمی که در منطقه هوهه زندگی می کنند را هدایت می کند. او سعی می کند هر ساله حداقل ۶ بار شخصا به منطقه تحت حکومتش برود و مسائل را از نزدیک بررسی کند.

چندی پیش منزل او مورد سرت قرار گرفت و بخشی از جواهرات پادشاهی او از جمله ۴ تاج و کمی طلا را به سرقت بردند. او در گزارش پلیس آورده است که قیمت این طلاها نزدیک به ۲۵ هزار دلار بوده است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دقت کردین(۳) آمپول زدن - تخم شربت

پ اکتبر 15 , 2015
خنده و سرگرمی – دقت کردین دقت کردین دوم در ادامه. برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...