پاسخ فوتبالی کی‌روش به ادعای لغو تحریم‌ها

اشتراک گذاری :

نودیها:کارلوس کی‌روش در مصاحبه با هفته‌نامه اکسپرس گفت: «ما محدودیت‌های مالی و اجرایی زیادی در تیم ملی ایران داریم که به دلیل تحریم‌هایی است که علیه ایران وضع شده است که به عقیده من بی‌عدالتی محض است. فدراسیون فوتبال ایران حتی نمی‌تواند پاداش حضورش در مسابقات جام جهانی را دریافت کند، نمی‌تواند پول مستقیمی به دست آورد و همه این‌ها به خاطر تحریم‌هاست.»


یادآور می‌شود آقای روحانی روز ۲۳ تیر ۹۴ به هنگام اعلام خبر توافق (برجام) و قبل از آن تصریح کرده بود: تمام تحریم‌های هسته‌ای و مالی و حتی موشکی و تسلیحاتی در روز اجرای توافق برداشته خواهد شد.
آقای روحانی پیش از این و به دنبال اظهارنظر دکتر صالحی، درباره دبه آمریکا و لغو نشدن تحریم‌ها مدعی شده بود صالحی متخصص این کار نیست. حالا باید دید ایشان درباره گواهی مستند سرمربی تیم ملی فوتبال که اتفاقاً چندی قبل به همراه تیم ملی با روحانی دیدار داشت، چه نظری دارد.

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 29

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

موبایل هوشمند "کندذهنی" می‎آورد

ج ژوئن 30 , 2017
نودیها:هنگامی که گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارند حتی در صورتی که خاموش باشند، ظرفیت شناختی افراد به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. شناخت (Cognition) معانی گوناگونی را در زمینه‌های مختلف به خود اختصاص داده است. در علم روان‌شناسی منظور از شناخت، عملکردهای روان‌شناختی فرد است. ظرفیت شناختی به توصیف، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...