پایان برنامه خندوانه رامبد جوان بعد از ۷۲۰ قسمت

اشتراک گذاری :

نودیها :رامبد جوان مجری و تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» در حالی اعلام کرده که دیگر این برنامه ساخته نمی‌شود که پیش از این سیدعلی احمدی تهیه‌کننده در گفتگویی با تسنیم گفت نمایش تئاتر به این «خندوانه» نمی‌رسد ولی بعد از عید نمایش تئاتر را در «خندوانه» بعد از عید نوروز خواهیم داشت.

رامبد جوان شاید به دلیل هجمه‌های زیاد و خالی از ایده شدن اعلام کرده که پایان راه رسیده است. این روزها بسیاری اعتقاد دارند که «خندوانه» هم در کنار دیگر برنامه‌های تلویزیون قرار گرفته و دیگر چیزی برای عرضه ندارد. پیش از این «خندوانه» فقط یک برنامه گفتگو محور مملوء از ادابازی و اتفاقات این چنینی که نخ‌نما شده، نبود و برای مخاطب تفریح و خنده و آموزش را توأمان جلو می‌برد. ولی این روزها هم مهمان‌ها تکراری شده‌اند و هم سوال‌ها پیش‌پا افتاده و هم ادابازی‌ها رنگ و لعابی ندارند.

«خندوانه» به برنامه‌ای تبدیل شده که خواننده‌های نابلد کار و کمدین‌های غیراستاندارد روی آنتن بروند و بستری فراهم شود تا آن‌ها را ببینند. مصداق بارز آن مسعود صابری که بعد از حضورش در برنامه «خندوانه» مسیرش برای اجرای کنسرت هموار شد و آن فجایع هنری اتفاق افتاد. یا گاف‌های دیگر خوانندگی و اجرا و رفتارهای پیش‌پاافتاده هم به جای خودش…! به هر طریق تصمیم، تصمیم درستی بود که رامبد جوان گرفت.

تصمیم رامبد جوان تصمیم درستی بود که در صفحه مجازی‌اش نوشته است: «۷۲۰ قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم؛ ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا توانستیم کارهای مهم و با حال با شما انجام دهیم. ان شاالله بعد از عید دیگر در خدمتتان نخواهیم بود. سلامت و پایدار باشید.»

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 55

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پایان کی روش، پایان لیبرالیسم مدیریتی!

ش فوریه 2 , 2019
نودیها – بخش تحلیل نودیها – کارلوس کی روش را به عنوان موفق ترین مدیر لیبرال که از خارج وارد کرده اند تبلیغ کردند و کردند تا گندش درآمد! واقعیت کی روش در آمار ها تجلی پیدا می کند نه در تبلیغات کور تلویزیون و روزنامه های گسترده ورزشی! کی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...