پایان « پایتخت ۴ » + عکس

اشتراک گذاری :

سریال « پایتخت ۴» که به روزهای پایانی پخش خود از شبکه یک سیما نزدیک شده است در ادامه کار خود قصد دارد تا مخاطبان خود را غافلگیر کند و شاهد اتفاقات غیرمنتظره در قسمت‌های پایانی باشند.
علیرضا نجف‌زاده،سرپرست گروه کارگردانی «پایتخت ۴» در صفحه شخصی خود نوشته است که مخاطبان «پایتخت ۴» منتظر یک پایان غافلگیرکننده باشند.
مجموعه تلویزیونی «پایتخت۴»، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به‌کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در ۲۶ قسمت در ماه مبارک رمضان به‌روی آنتن شبکه یک رفته است.
این سریال با استقبال وسیعی مواجه شده است.

محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی‌عبداللهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اکران «رستاخیز» تا زمان تامین نظر علما و مراجع به تعویق افتاد

پ جولای 16 , 2015
سازمان سینمایی با انتشار اطلاعیه‌ای بر تصمیم همیشگی مدیران و فعالان عرصه سینما مبنی بر رعایت شان و جایگاه جامعه مرجعیت و روحانیت محترم تاکید و اعلام کرد همین روال در خصوص اکران عمومی فیلم “رستاخیز” نیز اعمال خواهد شد . متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:«فیلم “رستاخیز” به […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...