پایان کار علی لاریجانی و نمایندگان این دوره/آزمون بزرگ توافق وین گویا اصلا برگزار نخواهد شد!

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – بعد از توافق وین وقتی هیاهو ها خوابید و کم کم سوراخ های توافق یکی پس از دیگری تبدیل به گودال های بزرگی شد و مردم دوباره متوجه دورغ بودن سروصدا ها مثل توافقات قبلی شدند، انتظار می رفت که مجلس شورای اسلامی با قدرت از منافع ملی دفاع کند و همچون آمریکایی ها که مسئولین مذاکره کننده را به شدت مورد مواخذه قرار دادند با تمام امتیازهای فوق العاده ای که گرفته بودند حداقل کمی جدی و هوشیار برخورد کنند.

نه تنها تا به امروز عکس العملی از رئیس مجلس و نمایندگان محترم به جز معدودی که می شناسیم ندیده ایم بلکه گاهی برخی نمایندگان ابراز خرسندی فراوان هم کرده اند.

قبل از این، می گفتیم که آزمون بزرگ مجلس در راه است ولی گویا برخی در مجلس اصلا آزمونی قرار نیست برگزار کنند و گذشت زمان باعث شود که اصلا قضیه فراموش شود که مجلس می خواهد بررسی جدی و دقیقی کند.

به یاد مردم خواهد ماند این روزهایی که منافع ملی به شدت در خطر است و چه کسانی حداقل حرفی می زنند و چه کسانی برای منافع شخصی یا جناحی سکوت کردند.

نماینده مجلس یا رئیس مجلس اگر در این مواقع به کار نیایند به چه کار می آیند؟؟

مرتضی حیدری

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

برنج آبکش بهتره یا کته؟

پ جولای 30 , 2015
در واقع بعد از نان، برنج قوت غالب کشورهای آسیایی از ایران گرفته تا هند، اندونزی و ژاپن را تشکیل می‌دهد و این همان عامل چاقی آسیایی‌هاست. با کمی دقت موشکافانه هم می‌توانیم متوجه اندام نامتناسب و معمولاً چاق آن‌ها در مقایسه با کشورهای دیگر شویم. بیشتر آسیایی‌ها در نواحی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...