پردرآمدترین گربه دنیا – گربه اخمو

اشتراک گذاری :

اخبار

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که آیا یک حیوان خانگی هم می تواند درآمد زایی کند یا خیر؟ اگر این سوال برای شما وجود داشته است باید بگوییم که واقعا یک حیوان خانگی هم می تواند درآمد داشته باشد. ………….

بقیه مطلب درادامه

دو سال پیش فیلم جالبی از یک گربه اخمو در اینترنت پخش شد که نزدیک به ۱۵.۵ میلیون نفر آن را مشاهده کردند. پس از آن این گربه اخمو بسیار معروف شد و کتاب های زندگی او به ۱۵ زبان مختلف منتشر شد.

این گربه تا به حال در محصولات و وسایل مختلفی بوده است و صاحب آن حتی از فیلم های مختلف او نیز درآمدزایی کرده است. این گربه حالا به درآمد باورنکردنی ۶۴ میلیون پوند رسیده است که عددی معادل ۳۲۰ میلیارد تومان است.
صاحب این گربه اخمو یک دختر ۲۸ ساله است که پیش از این گارسون یک رستوران بود ولی حالا گربه اش درآمدی بیشتر از ستارگان بزرگ هالیوود دارد. او دیگر کار نمر کند و کارهای گربه اش را مدیریت می کند.

این گربه اخمو که به نام "گرومپی" شناخته می شود احتمالا تا چند ماه آینده یک نوع کاپوچینو خاص خود را نیز به نام "گرومپیچینو" وارد بازار خواهد کرد و احتمال فروش بالای آن وجود دارد.

 

منبع : yjc

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود مناظره رسایی و زیباکلام در مورد حمید ابوطالبی و رابطه با آمریکا - ۳۰ فروردین ۹۳

پ اکتبر 15 , 2015
رادیو بصیرت – مناظره     مناظره جالب و قابل تأمل حمید رسایی و صادق زیباکلام در مورد ارسال سفیر ایران به سازمان ملل و شیطنت آمریکای مستکبر در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 8

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...