پرونده مهدی هاشمی و رحیمی اعتماد به قوه قضائیه را بالا برد

اشتراک گذاری :

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:باید از دستگاه قضا تشکر کنیم پرونده مهدی هاشمی و رحیمی اعتماد به قوه قضائیه را بالا برد قاضی این پرونده با وجود فشارها و حواشی ایجاد شده توانست این پرونده را بررسی و حکم آن را صادر کند.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرنگار پارلمانی  درباره آغاز دوران محکومیت مهدی هاشمی و انتقال وی به اوین، گفت: اجرای حکم مهدی هاشمی مسئله عجیبی نیست اما به دلیل اهمیت این پرونده افکار عمومی توجه بسیار ویژه‌ای به آن داشت لذا حکم قاضی، صادر شده بود و باید اجرایی می‌شد .

وی ادامه داد: باید از دستگاه قضا تشکر کنیم پرونده مهدی هاشمی و رحیمی اعتماد به قوه قضائیه را بالا برد قاضی این پرونده با وجود فشارها و حواشی ایجاد شده توانست این پرونده را بررسی و حکم آن را صادر کند که یک موفقیت برای دستگاه قضای جمهوری اسلامی تلقی می شود.

عضو کمیسیون قضایی گفت: جدیت قوه قضائیه در برخورد با مجرمان و مفسادان باید بیش از این باشد، برخورد با مهدی هاشمی و رحیمی آغاز خوبی است اما باید به سراغ ابرمفسدان بی نام و نشانی رفت که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می‌کنند.

منبع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه نمایندگان مجلس به سرلشکر فیروزآبادی برای برگزاری رزمایش موشکی

د آگوست 10 , 2015
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار از سرگیری آزمایشات موشکی ایران در مقابل تهدیدات دشمنان نظام شدند. حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به سرلشکر […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...