پس از تبرئه فرزاد جمشیدی، آیا این مجری به سحرهای تلویزیون بازمیگردد؟

اشتراک گذاری :
سایت نودیها : با انتصاب دکتر سرافراز به ریاست رسانه ملی و آغاز تغییرات مدیران صدا و سیما تصمیم های تازه ای برای جذب مخاطب بیشتر اتخاذ شد. مخاطبینی مدیران جدید گمان می کردند با این تغییرات باز خواهند گشت.بازگشت فرزاد حسنی و رضا رشیدپور به عنوان مجریان جنجالی سیما به آنتن تلویزیون در اسفند ماه ۹۴ از جمله اقدامات این مدیران بود.
 باور مدیران جدید رسانه ملی این بود که حضور این افراد موجی از مخاطب را برای رسانه ملی به همراه دارد. از این رو رسانه ملی با دادن آنتن دوباره به رشیدپور و حسنی این دو را به تلویزیون بازگرداند. بازگشتی که البته شاید خیلی با تصور مسئولان هم خوانی نداشت و آنچنان هم به همراهی مخاطب منجر نشد.
رضا رشیدپور در حالی با دو برنامه زنده به آنتن بر می گردد که چند سال پیش در یکی از چند ویدیویی که در فضای مجازی منتشر کرد با لحنی نه چندان مؤدبانه حرف هایی را بیان کرد که احتمالاً الآن فراموشش شده اند وی خطاب به مهندس ضرغامی رئیس وقت رسانه ملی گفت: «حتی اگر کلاهم در جام جم بیفتد برای برداشتنش پایم را آن جا نمی گذارم»
از سوی دیگر  فرزاد حسنی بار دیگر در برنامه اکسیر نشان داد که خیلی علاقه ای به رها کردن حواشی ندارد. او با ماجرای معروف «زرشک» باعث روانه شدن سیل انتقادات به صدا و سیما شد و بار دیگر هزینه آفرید. با این حال مسئولان به جای تنبیه وی در یک برنامه تلویزیونی به او آنتن زنده دادند تا این فرصت را داشته باشد که رفتار خود را توجیه کند.
 با این حال تا پیش از بازگشت وحید یامین پور به تلویزیون این شائبه وجود داشت که آیا مدیران جدید تلویزیون نیز همچون گذشته دنبال مجری بی دردسر می گردند و زیر بار حضور مجریان انقلابی در تلویزیون نمی روند. اما پخش برنامه زنده «بدون تحریف» با موضوع بررسی اندیشه های امام خمینی(ره) نشان داد رسانه ملی رویکرد منطقی و همه جانبه ای را در خصوص مجریان تلویزیون اتخاذ کرده است. اعتماد به یامین پور در حالی از جانب دکتر میرباقری معاون جدید سیما اتفاق می افتد که وی پیش از این و در سال۸۸ در همین جایگاه برنامه دیروز،امروز،فردا را با یامین پور به آنتن فرستاد و در برابر همه هجمه ها تمام قد از او دفاع کرد.
در این میان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، عدم حضور مرغ سحر های رمضان باعث شده تا مخاطبین برنامه ماه خدا همچنان چشم انتظار فرزاد جمشیدی مجری خوش سخن و کاربلد سیما بمانند. اگر چه حسن سلطانی به عنوان یک گوینده و مجری پیشکسوت مقداری عدم حضور جمشیدی را جبران کرده اما گو اینکه سند این برنامه در ذهن مردم به نام فرزاد جمشیدی خورده است.
نزدیک به سه سال پیش فعالیت هایی بر علیه فرزاد جمشیدی آغاز می شود تا این مجری مذهبی را با حاشیه هایی همراه کند. ماجرایی که از شکایت یک زن و بیان اتهاماتی علیه جمشیدی آغاز می شود و به رسانه ها نیز کشیده شد و بسیاری فرصت را مغتنم شمردند تا از نیروهای انقلابی درون سازمان انتقام بگیرند. با این وجود با گذشت زمان و طی شدن مراحل قانونی پرونده و چند جلسه دادگاه، سرانجام فرزاد جمشیدی از تمام اتهامات تبرئه شد.
این روزها و پس از آن که رأی دادگاه مبنی بر تبرئه و بی گناهی این مجری خوش نام تلویزیون محرز شده و اتهام علیه او به اثبات نرسید وقت آن رسیده تا مدیران تلویزیون در خصوص فرزاد جمشیدی نیز رویکردی همچمون حسنی،رشیدپور و یامین پور بگیرند و با پذیرفتن درخواست های مردم برای بازگشت جمشیدی به تلویزیون امکان حضور وی را فراهم کنند و نگران ملامت گویی عده ای سود جو نباشند.
مدیران جدید صدا و سیما باید دوست و دشمن واقعی را بشناسند و قدر نیروهایی همچون جمشیدی را بیش از پیش بدانند. نا گفته پیداست که فرزاد جمشیدی به اندازه مجریانی که پیش تر نام آن ها برده شد مخاطب دارد و حضورش برنامه های مذهبی را دیدنی تر می کند.
انتظار می رود مسئولان رسانه ملی که پای رفتار توهین آمیز فرزاد حسنی در برنامه اکسیر با مهمان این برنامه می ایستند و در برار موج اعتراضات مردمی مقاومت می کنند در برابر شایعه ها و اتهامات کذب علیه جمشیدی نیز بایستند و وی را که هیچ حکمی مبنی بر محکومیتش وجود ندارد به تلویزیون برگردانند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 33

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

شیاطین و اجنه در انتظار تسخیر دوباره صداوسیما؟

د ژوئن 6 , 2016
انتصابات جدید در حوزه تولید صداوسیما، با تحلیل‌های مختلفی مواجه شده است. محصول زوج میرباقری و برازش در حوزه تولید سریال‌های مذهبی، سریال‌های ماورایی رمضان‌های آن سالها بود.مجموعه‌ای که با انتقادات فراوانی مواجه شد.آن الگو دوباره تکرار خواهد شد؟ سایت نودیها هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند راهی که […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...