پس از سفر پردردسر به خوزستان ابتکار برنامه زنده تلویزیونی را نیمه‌کاره رها کرد!

اشتراک گذاری :
نودیها:رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در برنامه تلویزیونی زنده شبکه استانی خوزستان پس از سئوال مجری تلویزیون به جای پاسخگویی به یکباره با اشاره به پروازش برنامه را نیمه کاره رها کرد.

حضور روز گذشته معصومه ابتکار در این استان برای انجام چند برنامه و حضور در چند نشست از مباحث مهمی بود که رسانه‌ها به آن پرداختند.

با وجود اینکه سفر وی در صبح دیروز به ماهشهر به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی کنسل شد و ناگهان رئیس سازمان محیط‌زیست از اهواز سر در آورد ولی سر انجام در برنامه‌ریزی جدید به ماهشهر سفر کرد.

حضور در برنامه زنده تلویزیونی یکی دیگر از برنامه‌های ابتکار در خوزستان و سخن گفتن با مردم این استان بود.

 

در برنامه زنده شبکه خوزستان با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست و استاندار خوزستان، سئوالات بی‌پرده مجری درباره خواص کشور و انتقال مشکوک آب توسط آب سالاران از خوزستان به استان‌های دیگر، معصومه ابتکار را غافلگیر کرد.

 

بعد از طرح این سئوال از جانب مجری، برخلاف زمان پیش‌بینی شده برای پخش زنده برنامه، استاندار خوزستان ناگهان به پرواز معاون رئیس جمهور اشاره و خانم ابتکار هم تائید کرد و سئوالات دیگر مجری ناتمام ماند و به یکباره با خداحافظی غیرمنتظره برنامه به پایان رسید.

 

شهریار آرین‌نژاد مجری گفت‌و‌گوی زنده با خانم ابتکار و استاندار خوزستان قبل از خداحافظی از مردم بابت اتمام ناگهانی برنامه عذرخواهی کرد.

 رجا نیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تعطیلی گسترده شبکه‌های تلویزیونی و روزنامه‌های ترکیه

پ جولای 28 , 2016
سایت نودیها : رسانه‌های ترکیه امروز و پس از اعلام خبر دستگیری ۱۵ هزار نفر، باز هم از ادامه سرکوب‌ها خبر دادند و آماری تجمیعی از رسانه‌های تعطیل شده به بهانه ارتباط با کودتای نافرجام این کشور، ارائه دادند. بر اساس این آمار ۱۸ شبکه تلویزیونی، ۳ خبرگزاری، ۲۳ ایستگاه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...