پفک موجب عقیمی و ناباروری در کودکان می شود

اشتراک گذاری :

یک پزشک و محقق طب اسلامی گفت: چسبندگی پفک به دندان‌ها براساس تحقیقات تا هفت مرتبه مسواک زدن نیز تمیز نمی‌شود.

مریم نواب­‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی، گفت: براساس تحقیقات علمی انجام شده در کشور انگلستان پفک موجب عقیمی و ناباروری در کودکان می‌شود. پفک حاوی تارترازین “ماده قرمز و نارنجی رنگ” است که سبب اختلالات رفتاری و اضطراب و پرخاشگری در اطفال می‌شود.

وی درباره سس مایونز نیز گفت: سس مایونز حاوی مواد نگهدارنده “کربنات پتاسیم و بنزوات سدیم” بوده که سرطان‌زا هستند. سس مایونز از همه غذاها برای صدمه به پوست مضرتر و باعث جوش صورت است و در کنفرانس‌های علمی به عنوان سم کبد معرفی می‌شود.

این پزشک و محقق طب اسلامی درباره چای سیاه هم گفت: چای سیاه موجب کم خونی آریتمی قلبی، اختلالات گوارشی، چروکیدگی پوست و ریزش مو می‌شود.

نواب‌زاده افزود: شکر سفید برای کبد مضر و موجب بر هم خوردن متابولیسم سلول‌های کبدی می‌شود. مواد رنگ‌بر قند و شکر نیز مضر است.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 37

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۹ روش تقویت انگیزه برای یادگیری بهتر

ی آوریل 26 , 2015
یادگیری عبارت است از ایجاد تغییر نسبتاً ثابت در رفتار بالقوه‌ی یادگیرنده‌، مشروط بر آن‌که این تغییر بر اثر تجربه به وجود آمده باشد. برای ایجاد یک یادگیری خوب‌، به انگیزه احتیاج داریم؛ زیرا انگیزه‌، اساس کار و کلید همه‌ی یادگیری‌هاست. اگر فردی برای انجام هر کاری‌، انگیزه نداشته باشد‌ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...