پوتین از یک فناوری بسیار وحشتناک‌تر و خطرناک‌تر از بمب اتم نام برد!

اشتراک گذاری :

نودیها:به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در یک سخنرانی در جشنواره جوانان و دانشجویان در شهر سوچی از وجود یک فناوری خبر داد که می تواند بسیار وحشتناک تر و خطرناک تر از سلاح های اتمی باشد. به عقیده رئیس جمهور روسیه، تولد انسان‌های برنامه‌ریزی شده از نظر ژنتیکی می تواند یک خطر بسیار بزرگ برای بشریت باشد. به گفته او، با وجود اینکه اینگونه انسان‌های برنامه ریزی شده می توانند در زمینه های پزشکی مفید باشند، خطرات بسیار زیادی را هم به دنبال دارند.

ولادیمیر پوتین اعلام کرد: می توان تصور کرد که دانشمندان بتوانند انسان‌هایی را با ویژگی های خاص تولید کنند. این شخص می تواند یک ریاضیدان بااستعداد و یا یک موسیقی‌دان فوق‌العاده باشد؛ اما در عین حال هم می تواند یک سرباز شجاع بدون داشتن کوچکترین عاطفه، احساس ترس، پشیمانی و درد باشد.

وی افزود: می بینید که بشریت در آینده ای نزدیک می تواند وارد مرحله ای از پیشرفت شود؛ مرحله ای که احتیاج به مسئولیت پذیری بالایی دارد و این چیزی که من توصیف کردم می تواند حتی از یک بمب اتم هم خطرناک تر باشد.

رئیس جمهور روسیه تأکید کرد: فناوری‌های نوین باید به صورت مؤثر و مفید مورد استفاده قرار بگیرند. اما بشریت نباید اصول اخلاق را هیچ گاه فراموش کند؛ زیرا نبود آن می تواند منجر به نابودی بشریت شود. انسان در هر کاری نباید اصول اخلاقی آن را فراموش کند. هرکاری که انجام می دهیم باید در چارچوب یک هدفی و آن هم تقویت بشریت باشد، نه نابودی بشریت.

در نوزدهمین جشنواره جوانان و دانشجویان که هفته گذشته در شهر سوچی روسیه برگزار شد، جوانان سراسر جهان حضور داشتند. بیش از ۲۵ هزار نفر از بیش از ۱۸۰ کشور مختلف در این جشنواره حضور یافتند. این جشنواره از سال ۱۹۴۷ تاکنون جوانان سراسر جهان را با هدف مقابله با جنگ و حمایت از دموکراسی دور هم جمع می کند.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 4]

Related Images:

Visits: 23

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هنوز در لبنیات از پالم استفاده می‌شود

ی اکتبر 22 , 2017
نودیها:در حالیکه کارشناسان بهداشت نسبت به تاثیر مصرف روغن پالم بر افزایش سکته های قلبی و مغزی و همچنین بروز سرطان هشدار می‌دهند اما آمارها از افزایش واردات این محصول به کشور حکایت دارند. جدیدترین آمار گمرک از حجم واردات کالا به کشور بیانگیر روند جهشی افزایش واردات روغن پالم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...