پوشیدن شلوارهای تنگ و چسبنده در جوانان شایع شده است سبب ناباروری و عقیمی می شود

اشتراک گذاری :

نودیها:به مرکز خریدی جهت تهیه چند قلم وسیله رفته بودیم.
لباس های چسبنده و تنگ مردانه پشت ویترین های مغازه ها را نشان دادم و گفتم مقاله ای در باره تاریخچه ساپورت و لباس های تنگ و چسبان در امریکا نوشته بود کنگره برای به اینکه زنان خاصی را متمایز کند از دختران و خانم های با شخصیت و محترم دستور داده بود آنها این نوع زنان خاص لباس های تنگ (ساپورت) بپوشند.
ولی حال این لباس ها چنان توسعه پیدا کرده که دیگر واقعا زننده شده است و فاجعه بار تر اینکه حالا پسران و آقایان هم شلوارهای تنگ‌ و چسبان و زننده می پوشند و از آن بد تر پدیده لباس های پاره هم اضافه شده و متاسفانه برخی هنرپیشه های کم بضاعت هم اینها را می پوشند.
هیچ نظارتی هم بر توزیع اینگونه پوشش ضد فرهنگ ایرانی و اسلامی هم‌ وجود ندارد و کلا سبک زندگی رها شده است و متولی ندارد.
نمیدانم کجای سبک زندگی ما اینک ایرانی و اسلامی است؟
آن از اقتصاد و بانک ها، فسادهای هزاران میلیاردی، رشوه، رانت و حقوق های نجومی و ربا و این هم از فرهنگ‌ و پوشش و یا سیاست و مدیریت و مواد غذایی و واردات کالا ها و خودرو های لوکس و آب معدنی فرانسوی یا هرچه تصور کنی، از دسته بیل و آدامس و .. تا تقلب و کپی برداری، آن هم از دانشگاه های پولی وضع اسفناک‌ آموزش از مهد کودک تا آموزش عالی و مافیای موسسات مثلا کمک‌ آموزشی و کمک درسی تا اینترنت و ماهواره و شبکه های مجازی؟؟
در حیرتم با این شتاب مد گرایی و سبقت در پیشی گرفتن از بخش های بد فرهنگ‌ غرب و هجوم فرهنگ بیگانه در سبک زندگی و اجرای سند ۲۰۳۰ و گرایش به غرب بجی حمایت از توان داخلی، آیا دیگر در آینده اثری از سبک زندگی اسلامی- ایرانی در جامعه خواهد بود و یا باید به موزه ها برویم تا آنها را ببینیم و حسرت بخوریم که چرا کاری نکردیم؟
بهتر است تا دیر نشده مدیران‌ و متولیان امر بطور جدی کاری کنند و مردم هم هشیار شوند.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کربلایی جواد مقدم - ایام شهادت حضرت مسلم سال ۹۶

ش سپتامبر 2 , 2017
  رفاقت با رفیقای تو خوبه (شعرخوانی) اربابم زبون زد سخاوت تو (شور جدید) راسخون   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 19

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...