پیشرفته ترین دیوار دنیا + عکس

اشتراک گذاری :

عکس و گرافیک – تکنولوژی

"آدام بارتول" یک دانشجوی آلمانی است که از ۵ سال گذشته روی پروژه خاصی مشغول به کار است که می تواند دیوارها را نیز وارد سیستم اطلاعاتی دنیا کند. در این روش هر کسی که دوست می خواهد می تواند اطلاعاتی را درون فلش دیسک ریخته و آن را درون دیوار قرار دهد.

تا به حال به این فکر کرده اید که روزی حتی دیوار خانه ها هم بتوانند با شما تبادل اطلاعات کنند؟ اگر فکر می کنید این سیستم سال ها زمان نیاز دارد تا به نتیجه برسد باید به شما بگوییم که سخت در اشتباه هستید.

"آدام بارتول" یک دانشجوی آلمانی است که از ۵ سال گذشته روی پروژه خاصی مشغول به کار است که می تواند دیوارها را نیز وارد سیستم اطلاعاتی دنیا کند. در این روش هر کسی که دوست می خواهد می تواند اطلاعاتی را درون فلش دیسک ریخته و آن را درون دیوار قرار دهد.با اجرایی شدن این روش شما می توانید دیوارهایی را مشاهده کنید که از درون آجر آن ها یک USB‌ بیرون آمده است و تنها کاری که نیاز است انجام دهید وصل کردن گوشی یا رایانه به آن است.
این پروژه که به نام "Dead Drops" شهرت یافته است افراد فلش دیسک را درون دیوارها قرار می دهند سپس عکس و آدرس آن را روی سایت قرار می دهند تا هر کسی که دوست داشت به سراغ فلش رفته و از اطلاعاتش استفاده کند.

در این پروژه که حالا در تمام دنیا پخش شده است فلش های مختلفی وجود دارد که کمترین آن ها ۶۴ مگابایت و بزرگترینشان ۱۲۰ گیگابایت است که در سیدنی قرار دارد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سخنرانی روشنگرانه دکتر نبویان درباره مذاکرات هسته ای

پ اکتبر 15 , 2015
رادیو بصیرت – سیاسی سخنرانی روشنگرانه حجت الاسلام دکتر نبویان درباره مذاکرات هسته ای – ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ :    بارگیری و پخش بر خط در ادامه   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 4

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...