پیش بینی عجیب اردوغان از انفجار بروکسل

اشتراک گذاری :

نودیها : در حالی که امروز خبر حمله تروریستی به شهر بروکسل، پایتخت بلژیک و مقر اتحادیه اروپا اصلی‌ترین خبر رسانه‌ها بود، توجه‌ها به سخنان «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه، ۴ روز قبل از این انفجارها جلب شده است.

رئیس‌جمهور ترکیه پس از انفجارهایی که در این کشور رخ داد گفته بود: «دلیلی وجود ندارد بمبی که در آنکارا منفجر شد، در “بروکسل” یا در هر شهر دیگر اروپایی نتواند منفجر شود.»

این سخنان را آقای اردوغان در ضمن سخنرانی خود در مراسم یادبود جنگ گالی‌پلی و در تاریخ ۱۸ مارس ایراد کرده بود. با توجه به اینکه حملات بروکسل در تاریخ ۲۲ مارس رخ داده، بین سخنان اردوغان و این حملات تنها ۴ روز فاصله است.

نمی‌توان دقیقا گفت که آیا رئیس‌جمهور ترکیه به‌طور اتفاقی از شهر بروکسل نام برده یا منظوری از این اظهارات خود داشته است.

در حملات امروز به شهر بروکسل که گروهک تروریستی داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته، تاکنون ۳۴ نفر کشته و در حدود ۱۸۰ نفر مجروح شده‌اند.

ساعاتی پس از این حملات، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حملات تروریستی به پایتخت بلژیک را محکوم کرد.

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

وزارت دادگستری آمریکا: «رضا ضراب» در آمریکا دستگیر شد

پ مارس 24 , 2016
به گزارش نودیها :‌ وزارت دادگستری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد علیه سه نفر به اتهام تلاش برای دور زدن تحریم‌های ایران، پولشویی و تخلفات بانکی کیفرخواست صادر کرده است. یک نفر از این سه نفر در آمریکا دستگیر شده است. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده علاوه بر رضا ضراب، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...