چرا برخی کودکان روی پنجه پا راه می‌روند؟

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : شیرین زمانی ، در ارتباط با راه رفتن با نوک انگشتان پا در کودکان اظهار داشت:‌ کودکانی که تازه شروع به راه رفتن کرده و میانگین سنی ۹ تا یک سال و ۸ ماه را دارند، راه رفتن از طریق نوک پا یا انگشتان پا عمدتاً مسئله خاصی نیست و نیاز به درمان ندارد.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر موارد کودکانی که با انگشتان پا راه می‌روند به صورت خود به خودی این مشکل در آنها رفع می‌شود،‌ افزود: در صورت استمرار این روش راه رفتن در کودک پزشک پس از معاینه ورزش‌های خاص توصیه کرده و با توصیه‌هایی به پدر و مادر اصلاح عادت راه رفتن را در کودک ایجاد می‌کند.

متخصص ارتوپدی با تأکید بر اینکه بهتر است کودکانی که پس از یکسال راه رفتن هنوز مشکل نوک پا راه رفتن را دارند حتماً‌ به ارتوپدی اطفال ارجاع داده شوند، گفت:‌ برخی از مشکلات عصبی و مغزی همچون فلج مغزی خفیف می‌تواند از نشانه‌های آن راه رفتن با نوک پا باشد لذا مراجعه به ارتوپدی اطفال در این شرایط ضرورت دارد.

زمانی تصریح کرد: اکثر کودکان به دلایل ارثی با این مشکل مواجه بوده و اکثراً به صورت خود به خودی راه رفتن در آنها اصلاح شده و در غیر اینصورت از طریق فیزیوتراپی و کاردرمانی با توصیه پزشک برای درمان اقدام می‌شود البته در موارد خیلی نادر نیز این مسئله نیاز به جراحی دارد.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

راهی برای از بین بردن بوی بد سرویس های بهداشتی

س مه 31 , 2016
سایت نودیها :چگونه می توان بوی سرویس های بهداشتی و دستشویی را ازبین برد؟ سوالی که در هاو کن یو به آن پاسخ خواهیم داد. سرویس های بهداشتی یک منبع برای تولید بو های نامطبوع هستند که مطمئنا بارها در صدد از بین بردن این بوی آزمایشات وکار های مختلفی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...