چرا بقیه جرثقیل‌ها در مکه سقوط نکردند؟!

اشتراک گذاری :

اظهارات متفاوت یک مفتی سعودی درخصوص حادثه مرگبار سقوط جرثقیل در مکه، با واکنش‌ها و اعتراض‌های فراوانی در عربستان همراه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “عادل الکلبانی” در توییتر خود نوشت: “باید بررسی کرد که چرا بقیه جرثقیل‌ها سجده نکردند، شاید آنها لیبرال هستند.”
سایت “الوطن” نوشت: فعالان سعودی در شبکه‌های اجتماعی اعتراض‌های بسیاری را علیه الکلبانی مطرح کرده‌اند، زیرا این اظهارات وی درحالی مطرح شده است که بیشتر مسؤولان سعودی دلیل این حادثه را قضا و قدر و خواست خدا، و همچنین بدی آب و هوا اعلام کردند.
جمعه گذشته بر اثر سقوط مرگبار یک جرثقیل غول پیکر در مسجد الحرام در مکه مکرمه ۱۰۷ نفر از حجاج کشته و ۲۳۸ نفر مجروح شدند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا عضویت در شبکه های اجتماعی به خیانت منجر می شود؟

ی سپتامبر 13 , 2015
تکنولوژی خیانت احساسی راتسریع می‌کند اماتنها متهم پرونده نیست!خیانت‌های احساسی به شکل دوستی شروع می‌شوند وبه‌تدریج باایجاد ‏اعتمادپیش می‌روند‎. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اگر اهل اینترنت باشید به طور قطع در برخی از شبکه‌های اجتماعی نیز عضویت دارید، گاهی برای اینکه تنها نباشید به سراغ دوستانی نیز می‌گردید تا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...