چرا راه رفتن ظریف و کری برای ما غیر مهم و برای طرف آمریکایی مهم است؟

اشتراک گذاری :

اخبار

چرا راه رفتن ظریف و کری برای ما غیر مهم و برای طرف آمریکایی مهم است؟ – متن خبر در ادامه.

محمد جواد ظریف در آخرین مصاحبه اش در مورد مذاکرات دو جانبه با جان کری گفت که خواسته این دیدار از طرف آمریکایی بوده است.

شاید برای ما خیلی مهم نباشد که مگر چه می شود ظریف و کری جلوی دوربین ها قدم بزنند و در حالیکه دستشان در جیبشان قرار دارد مثل دو دوست صحبت کنند و از جلوی دوربین ها عبور کنند. اصرار طرف آمریکایی برای دیده شدن این صحنه ها در سراسر جهان چیست؟

جواب این سوال را با یک مثال می توان پاسخ گفت. خودتان را جای یک انقلابی در بحرین ، یک انقلابی در یمن یا در عراق بگذارید شما تمام هم و غمتان مبارزه با آمریکاست چون می دانید بسیاری از مشکلاتی که در کشورتان دارید مستقیم یا غیر مستقیم به آمریکا باز می گردد. حال شما مواجه می شوید با ایرانی که الگوی شما بوده و پرچمدار مبارزه با اهداف آمریکا در جهان است – که هست – ولی وزیر خارجه آن مثل یک دوست با همتای آمریکایی خود در حال قدم زدن و گپ زدن است. آن وقت ممکن نیست که نا امید شوید؟ ممکن نیست به خودتان بگویید پس باید برده زندگی کرد نمی شود جلوی آمریکا ایستاد؟

دولت روحانی اگر سر تا پای مردم را هم طلا می گرفت – وضعیت اقتصادی معلوم است – باز نمی ارزید این وجهه ایران قدرتمند را خدچه دار کند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

موسیقی از نگاه مقام معظم رهبری!

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار بعضی خیال می کنند که مرز موسیقی حلال و حرام، موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی غیر سنتی است؛ نه، این طوری نیست. درادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 2

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...