چرا زنان پیش از رابطه زناشویی دوست دارند نوازش شوند؟

اشتراک گذاری :

خانواده

یک روانپزشک گفت: «مهم‌ترین تفاوت در فرایندهای بین زن و مرد، به تفاوت در نوع محرک‌هایی که باعث ایجاد میل و برانگیختگی در آنها می‌شود، بازمی‌گردد.»

دکتر غلامحسین قائدی در گفت‌وگو با سلامانه در این باره اظهار داشت: «مردها بیشتر به محرک‌های روانی و ذهنی حساسند در حالی که میل جنسی زنان به تحریک فیزیکی آنها به‌وسیله مرد وابسته است و از این رو زنان تمایل دارند قبل از شروع رابطه زناشویی نوازش شوند.»

دانشیار دانشگاه شاهد در پایان خاطرنشان کرد: «محرکات ذهنی و روانی مرد برای رابطه جنسی می‌تواند شامل ظاهر فیزیکی، رنگ مو، نوع رفتارهای جنسی زن، لحن و کلام زن، بوی زن و… و البته تماس فیزیکی و…. باشد درحالی که تحریک جنسی در زنان قبل از دخول ضروری است و نباید فراموش کرد که هر زنی نقطه تحریک ویژه‌ای دارد که برای داشتن رابطه زناشویی موفق باید به آن توجه شود.»

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۷۰ آسیب طلاق

پ جولای 23 , 2015
زندگی سبک زندگی اسلامی» که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر خانواده‎ها زندگی شیرینی در جامعه ندارند چرا که لبخند بر لبان زنان و مردان ما در خانواده‎ها جاری نیست. * رابطه زن و شوهر رابطه ظالم به مظلوم است وی با بیان اینکه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...