چرا می گوییم داعش و تروریستها در جهان تحت حمایت آمریکا و غرب هستند؟

اشتراک گذاری :

به نام خدا – بخش تحلیل نودیها – همواره شنیده اید که گفته می شود تروریستهایی مثل داعش در حمایت غرب و آمریکا هستند. اما عده ای گویا باور ندارند که حمایتی باشد!

اما حقیقت را کمی، فقط کمی دقت می توان یافت. پرسیدن چند سوال ساده می تواند برای کسی که متعصب نباشد همه چیز را روشن کند:

الف – چرا رسانه های غربی به شدت از تروریسم حمایت می کنند؟ مثلا ، وقتی خبر مرگ ابوبکر بغدادی در رسانه هایی پخش شد رسانه های غربی حتی سایت یاهو به حمایت از تروریستها و برای اینکه روحیه آنان مبادا خدچه ای بردارد به سرعت این خبر را تکذیب کردند و یا بی بی سی نام تروریست روی داعشی ها و دیگر تروریستهای منطقه نمی گدارد!

ب – تصاویر هالیوودی از کشتار انسان های بیگناه با ملیتهای مختلف که اتفاقت تروریست درون فیلم به زیان انگلیسی و لهجه آمریکایی صحبت می کند را چه سکی برای گروههای تروریستی می سازد؟

ج – چرا گروههای تروریستی که اداعا می کنند ضد غرب و ضد صهیونیسم هستند قدمی در این باره بر نمیدارند و کشتار مسلمانان و انسان هایی از ادیان دیگر در دستور کار آن هاست؟

واقعا کسی ، با دقت کم و بدون تعصب نگاه کند به صحنه دنیای امروز متوجه می شود که غربیها و دولتهای حمایت کننده از تروریسم آنها چقدر در زیر این ظاهر اتوکشیده و صورت لبخند زده وحشی و گرگ صفت هستند!

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مراقب ۱۵‌بیماری شایع باشید

ش آوریل 25 , 2015
سلامت زنان به عنوان یکی از ارکان اصلی خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است. بروز هر نوع مشکل در سلامت آنها صدمات جبران‌ناپذیری از نظر روحی و جسمی به بقیه اعضای خانواده وارد کرده و به طور کلی سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد. بنابراین شناخت بیماری‌هایی که زنان را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...