چرا کودکی لقب دست پاچلفتی می گیرد

اشتراک گذاری :

نودیها:محسن احدی  درباره سرگیجه در کودکان اظهارداشت: باید بدانید که بیماری‌های وستیبولار نه تنها در بزرگسالان، بلکه در کودکان نیز رخ می‌دهند و هر چند اعتقاد بر شیوع کمتر آنها در کودکان است، اما گزارشات مکرری از افزایش شیوع آنها در دوران کودکی منتشر شده و هر روز توجهات بیشتری را به خود جلب می‌کند.

وی ادامه داد: بیماری‌های وستیبولار می‌تواند موجب تاخیر رشد حرکتی کودک و مشکل بی تعادلی در وی شود بطوریکه اطرافیان، وی را کودکی دست پاچلفتی به شمار آورند.

احدی تصریح کرد: علاوه بر این، بیماری‌های وستیبولار موجب ضعف در کنترل حرکات چشم و حفظ ثبات دید می‌شوند که در نهایت منجر به مشکلات یادگیری و اختلال در خواندن این کودکان خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه، علی رغم آگاهی روزافزونی که از بیماری‌های وستیبولار در کودکان ایجاد شده است، هنوز غربالگری این بیماری‌ها در کودکان اجرا نمی‌شود و در نتیجه، امکان انجام مداخلات درمانی و توانبخشی به موقع با دشواری روبروست.

احدی خاطرنشان کرد: آیا از احساس سرگیجه و چرخش محیط به دورتان رنج می‌برید؟ آیا حرکت دادن سر یا بلند شدن از جا باعث گیجی و منگی تان می‌شود؟ آیا دچار سرگیجه هستید یا در حفظ تعادلتان به هنگام راه رفتن دچار مشکل شده اید؟ خواندن این گفت‌وگو را به شما توصیه می‌کنیم.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

با میوه‌های تابستانی چربی های اضافی را آب کنید/ آب هندوانه؛ مکمل لاغری!

ش مه 6 , 2017
نودیها:کوروش صمدپور متخصص تغذیه و رژیم درمانی  گفت: میوه ها یکی از گروه های غذایی است که باید در برنامه غذایی روزانه افراد گنجانده شود.میوه ها سرشار از ویتامین ها و فیبر هستند و اشخاص باید برحسب سن و جنس خود روزانه بین سه تا پنج واحد از انواع میوه‌ها […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...